• Najdi
  • <<
  • <
  • 20
  • od 22
  • >
  • >>
  • 381.
    sodba I U 1527/2010
    9.3.2011
    UL0004708
    Uredba o mreži javne veterinarske službe in izvajalcev nalog odobrenih veterinarjev člen 3. ZVet-1 člen 66.
    koncesija - veterinarska služba - pogoji za koncesionarja - prednostna merila - (ne)zakonitost razpisnih pogojev - podelitev koncesije
    Če kandidira na javnem razpisu več veterinarskih organizacij za isto območje, se pri izbiri upoštevajo prednostna merila.

    Že v besedilu javnega razpisa je navedeno, da je vložena prijava z izjavami zavezujoča in se bo upoštevala pri sklepanju koncesijske pogodbe. To pomeni, da če prijavitelj ne bo posloval tako, kot se je zavezal v prijavi, ima tožena stranka pravico, da z njim koncesijske pogodbe ne sklene, oziroma je mogoče koncesijo tudi odvzeti.
  • 382.
    sodba II U 54/2009
    16.2.2011
    UM0010579
    Odlok o razveljavitvi Odloka o pogojih, postopkih in merilih za podelitev koncesije za opravljanje gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo v Občini Lendava člen 1.
    koncesije - podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe - razveljavitev koncesijskega akta - ustavitev postopka
    Z naknadno razveljavitvijo koncesijskega akta je odpadla pravna podlaga za vodenje koncesijskega postopka in za podelitev koncesije.
  • 383.
    sodba I U 332/2010
    16.2.2011
    UL0004749
    ZSV člen 44, 44/4, 48. Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva člen 15.
    socialno varstvo - koncesija za storitev institucionalnega varstva v domovih za starejše - podaljšanje koncesije - obdobje podaljšanja koncesije
    Predmetna koncesija je bila sklenjena za dobo 10 let in to med strankama ni sporno. Za koliko časa je možno v konkretnem primeru podaljšati koncesijsko pogodbo, koncesijska pogodba ne ureja, Pravilnik/2004 pa določa možnost podaljšanja enako kot 2. stavek 4. odstavka 44. člena ZSV, ki pravi, da se trajanje koncesije lahko podaljša največ še za čas, za katerega je bila sklenjena koncesijska pogodba, in sicer pod pogoji, določenimi v predpisu iz 48. člena tega zakona in v koncesijski pogodbi.
  • 384.
    sodba II U 94/2010
    16.2.2011
    UM0010618
    ZUS-1 člen 5, 5/4. ZGJS člen 39. Odlok o načinu izvajanja javne službe oskrbe z energetskimi plini v Mestni občini Maribor člen 23.
    upravni spor - dopustnost upravnega spora - akt v obliki predpisa - koncesija - javna gospodarska služba - trajanje koncesije - sprememba koncesijskega akta - neskladje med koncesijskim aktom in koncesijsko pogodbo - poseg v pridobljene pravice koncesionarja
    Določba občinskega odloka, ki se nanaša na točno določen pravni subjekt in na točno določeno koncesijsko razmerje, predstavlja (ne glede na obliko predpisa in ne glede na njegovo poimenovanje) po svoji vsebini posamičen in konkreten akt, katerega zakonitost presoja sodišče v upravnem sporu.

    Koncedent lahko v času trajanja koncesijskega razmerja obdobje trajanja koncesije v koncesijskem aktu bodisi skrajša bodisi podaljša, a le v kolikor to ni na škodo pravic, ki jih koncesionarju daje sklenjena koncesijska pogodba.

    Koncesionar zgolj z enostransko spremembo koncesijskega akta (četudi je v njem izrecno naveden) še ne pridobi pravic iz koncesijskega razmerja – te nastanejo s soglasjem strank, to je s sklenitvijo oziroma z vsakokratno spremembo koncesijske pogodbe, ki mora biti, da pravno učinkuje, po izrecni določbi zakona pisna.
  • 385.
    sklep IV U 248/2009
    15.2.2011
    UC0030135
    ZUS-1 člen 5, 5/3, 28, 28/2, 33, 33/1, 33/1-2, 36, 36/1, 36/1-2.
    koncesija - dimnikarske storitve - molk organa - tožba zaradi molka organa - procesne predpostavke - zavrženje tožbe
    Procesne predpostavke ob vložitvi tožbe zaradi molka organa niso bile izpolnjene, saj tožeča stranka od tožene stranke ni zahtevala izdaje odločbe v nadaljnjem 7-dnevnem roku in tega v tožbi niti ne zatrjuje.
  • 386.
    sodba in sklep IV U 158/2009
    15.2.2011
    UC0030133
    ZUS člen 2, 2/2, 28, 28/2, 28/3, 39, 39/1, 39/2. ZUP člen 2.
    koncesija - nepodelitev koncesije - odškodninski zahtevek - molk organa - upravni postopek - upravna zadeva
    Odločanje o obravnavani zadevi je vezano na opredelitev pojma upravne zadeve, to je odločanje o pravici oziroma obveznosti, ki jo ureja upravno pravo tako, da se v zadevi vodi upravni postopek, odloča v upravnem postopku in izda upravno odločbo. Sporna Uredba ne predpisuje izdaje odločb v zahtevah določitve odškodnine, zato v njej ni najti materialne podlage za odločanje o tožničini zahtevi.
  • 387.
    sodba I U 1831/2009
    2.2.2011
    UL0004713
    ZRRD člen 38. Pravilnik o koncesiji za izvajanje javne službe na področju raziskovalne dejavnosti člen 15.
    podelitev koncesije - izvajanje javne službe na podlagi koncesije - raziskovalna dejavnost
    Tožena stranka je združila ocenjevanje prijav na razpis o koncesiji in na (predhodni) poziv za dostavo predlogov programov dela javnih raziskovalnih organizacij za financiranje javne službe na področju raziskovalne dejavnosti, ker je takšno združitev narekovala narava raziskovalnih in infrastrukturnih programov. Družboslovje predstavlja eno od znanstvenih ved, ta veda pa se deli na posamezna področja. Obravnavanje in ocenjevanje vseh programov znotraj posamezne znanstvene vede in brez upoštevanja delitve ved na znanstvena področja, zaradi njihove vsebinske neprimerljivosti in vedno večje specializiranosti znanosti, praktično ni mogoče.
  • 388.
    sodba in sklep I U 1535/2010, enako tudi I U 1571/2010, I U 1532/2010, I U 1533/2010, I U 1572/2010, I U 1534/2010
    2.2.2011
    UL0004637
    ZUS-1 člen 36, 63, 63/1. ZJZP člen 58, 58/5. ZVet-1 člen 66, 66/2, 75. ZGJS člen 32, 33. Uredba o mreži javne veterinarske službe in izvajalcev nalog odobrenih veterinarjev člen 8, 8/1, 8/2. ZVRS člen 21. ZUP člen 224, 224/14.
    veterinarska služba - podelitev koncesije - izrek odločbe - trajanje koncesije - pravni interes za vložitev tožbe
    Koncesijsko razmerje nastane z dnem, določenim s koncesijsko pogodbo, ki se sklene na podlagi pravnomočne odločbe o izbiri koncesionarja. Koncesijo je tožeča stranka pridobila že z izdajo odločbe o podelitvi koncesije, medtem ko se koncesijska pogodba, ki pomeni nekaj drugega kot koncesija, sklene kasneje.

    ZVet določa, da vsebuje javni razpis med drugim tudi navedbo o začetku in trajanju koncesije. Ker določa Uredba vsebino javnega razpisa, obstaja tako tudi zakonska podlaga o tem, da sme Uredba določati to, kdaj se sklene koncesijska pogodba in koliko časa lahko traja. Tudi 33. člen ZGJS določa, da koncesijski akt vsebuje tudi začetek in čas trajanja koncesije.
  • 389.
    sodba I U 1551/2010
    22.12.2010
    UL0004710
    Uredba o mreži javne veterinarske službe in izvajalcev nalog odobrenih veterinarjev člen 3. ZVet-1 člen 58, 66.
    koncesija - veterinarska služba - verificirana veterinarska organizacija - pogoji za koncesionarja - prednostna merila
    Če kandira na javnem razpisu več veterinarskih organizacij za isto območje, se pri izbiri upoštevajo prednostna merila.

    Veljavna in pravnomočna odločba o verifikaciji veterinarske ambulante C. pomeni, da je ta pogoj izpolnjen in da je Veterinarska uprava RS vezana na to odločbo ter da odločba o verifikaciji ne more biti predmet tega upravnega spora.
  • 390.
    sodba U 500/2008, enako tudi sodba U 501/2008
    25.11.2010
    UM0010748
    Uredba o načinu, predmetu in pogojih izvajanja obvezne državne gospodarske javne službe izvajanja meritev, pregledovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva okolja in učinkovite rabe energije, varstva človekovega zdravja in varstva pred požarom člen 11, 18. Uredba o spremembah in dopolnitvah Uredbe o načinu, predmetu in pogojih izvajanja obvezne državne gospodarske javne službe izvajanja meritev, pregledovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva okolja in učinkovite rabe energije, varstva človekovega zdravja in varstva pred požarom člen 19.
    koncesija - pridobitev koncesije - dimnikarska služba - izpolnjevanje kadrovskih zahtev - novela Uredbe
    Iz uvodnega dela besedila 19. člena Uredbe/2006, ki se glasi „koncesionar, ki je že pridobil koncesijo za določeno dimnikarsko območje“, nedvoumno izhaja, da so naslovniki te norme vsi koncesionarji, ki so že pridobili koncesijo za določeno dimnikarsko območje, ne glede na to, na kakšen način so pridobili koncesijo, bodisi na javnem razpisu oziroma brez javnega razpisa oziroma kako drugače.

    Koncesionar mora ves čas trajanja koncesije izvajati dimnikarsko službo s tolikšnim številom tako usposobljenih oseb, kot jih je navedel v svoji vlogi za pridobitev koncesije.
  • 391.
    sklep U 529/2008
    24.11.2010
    UM0010457
    ZUS-1 člen 36, 36/1, 36/1-6.
    upravni spor - pridobitev koncesije na drug način - zavrženje tožbe - pravni interes
    Iz upravnega spisa je razvidno, da je tožeča stranka koncesijo za preostali del območja Občina Slovenska Bistrica že pridobila na drug način. Z odpravo izpodbijane dopolnilne odločbe si svojega pravnega položaja ne bi mogla več izboljšati. Ker je sodišče ugotovilo, da je tožeči stranki pravni interes za vodenje postopka prenehal, je na podlagi 6. točke 1. odstavka 36. člena ZUS-1 tožbo zavrglo.
  • 392.
    sklep I U 1534/2010
    17.11.2010
    UL0004078
    ZUS-1 člen 32, 32/2, 32/3.
    koncesija - podelitev koncesije - upravni spor - začasna odredba - ureditvena začasna odredba - težko popravljiva škoda
    Verjetnost nastanka težko popravljive škode mora biti sedanja, dejanska in predvidljiva. Tega ni mogoče v zadostni meri izkazati zgolj s pričakovanjem, da bi tožnica začela ustvarjati dohodek z dnem, ko naj bi bila sklenjena koncesijska pogodba. Iz sodne prakse Vrhovnega sodišča izhaja, da je pridobitev koncesije negotovo dejstvo, odvisno od izpolnjevanja predpisanih pogojev in kot taka pričakovana pravica. Z nepridobitvijo take pravice pa ni mogoče izkazati zelo hudih posledic za prijavitelja. Zato je Vrhovno sodišče zatrjevano finančno izgubo - morebitno odpuščanje delavcev umestilo v kontekst tveganja poslovne odločitve. Enak princip obravnave začasne odredbe velja tudi v konkretnem primeru, še toliko bolj, ker je tožnica v tem primeru pridobila koncesijo.
  • 393.
    sodba II U 199/2009
    10.11.2010
    UM0010465
    ZDLov-1 člen 21, 24, 24/2. ZDLov-1A člen 22.
    koncesija - prva koncesija za trajnostno gospodarjenje z divjadjo - prednostni vrstni red upravičencev - strokovnost upravljanja z loviščem
    Ob ugotovitvi, da lovska inšpekcija zoper dosedanjega upravljavca lovišča ni sprožila inšpekcijskega postopka zaradi kršitve nalog upravljavca, iz splošnih očitkov tožnice o manjšem odstrelu jelenjadi ter velikem številu prijavljenih škod, ni mogoče sklepati, da navedena lovska družina ni strokovno upravljala z loviščem. Za ugotavljanje strokovnosti upravljanja z loviščem je namreč pristojna prav lovska inšpekcija.
  • 394.
    sodba III U 383/2009
    9.11.2010
    UN0020453
    ZVO-1 člen 149. ZGJS člen 32, 33, 36, 36/3. Odlok o koncesiji za opravljanje lokalne gospodarske javne službe „urejanje in vzdrževanje pokopališč“ člen 24, 24/1-7, 24/1-8, 24/1-9, 26, 27, 27/1, 27/1-3.
    koncesija - urejanje in vzdrževanje pokopališč - razpisni pogoji - dokazila o izpolnjevanju pogojev - merila, določena z odlokom - nedopustna dopolnitev pogojev
    Iz določb odloka in javnega razpisa ne izhaja, da bi moral prijavitelj ob prijavi predložiti vsaj eno referenčno potrdilo na predpisanem obrazcu, izdanim s strani občine ali druge pristojne institucije, kot to sicer določa 14. točka navodil prijaviteljem. Zato bi tožena stranka referenčna potrdila morala preizkusiti po vsebini, ne pa prijave zavrniti zaradi formalnih pomanjkljivosti.
  • 395.
    sodba U 477/2008
    3.11.2010
    UM0010749
    Uredba o načinu, predmetu in pogojih izvajanja obvezne državne gospodarske javne službe izvajanja meritev, pregledovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva okolja in učinkovite rabe energije, varstva človekovega zdravja in varstva pred požarom člen 11, 15, 16, 18.
    koncesija - dimnikarska služba - podelitev koncesije - pogoji za koncesionarja - zadostno število delavcev - zasedenost kadra
    Merili, ki sta vodili toženo stranko pri odločitvi, sta bili število prijavljenih usposobljenih oseb, ki bodo izvajale dimnikarsko službo na dimnikarskem območju in višja usposobljenost prijavljenih oseb, ki bodo izvajale dimnikarsko službo na dimnikarskem območju.
  • 396.
    sklep IV U 88/2010
    2.11.2010
    UC0030070
    ZUS-1 člen 39, 39/1, 39/2, 39/3.
    upravni spor - molk organa - ustavitev postopka - koncesija
    Ker je tožeča stranka zoper novo izdani akt že vložila novo tožbo, je sodišče štelo, da v konkretni zadevi ne vztraja pri vloženi tožbi zaradi molka organa in je iz tega razloga postopek ustavilo.
  • 397.
    sodba II U 351/2009
    20.10.2010
    UM0010426
    ZRud člen 17, 17/1.
    rudarska pravica - vloga o zainteresiranosti za podelitev rudarske pravice - koncesija
    Ker predlagano izkoriščanje mineralne surovine ni v skladu z državnim programom gospodarjenja z mineralnimi surovinami, je bila vloga tožnika za začetek postopka za izdajo koncesijskega akta pravilno zavrnjena.
  • 398.
    sodba U 494/2008
    20.10.2010
    UM0010601
    Uredba o načinu, predmetu in pogojih izvajanja obvezne državne gospodarske javne službe izvajanja meritev, pregledovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva okolja in učinkovite rabe energije, varstva človekovega zdravja in varstva pred požarom člen 10, 10-1, 11. ZUP člen 13, 13/2.
    koncesija - dimnikarska služba - podelitev koncesije - pogoji za koncesionarja - zadostno število zaposlenih - pravica do pritožbe
    S tem, ko o podelitvi koncesije odloča Vlada, ni kršena pravica do pritožbe, saj ZUP v 2. odstavku 13. člena določa, da kadar je za odločanje na prvi stopnji pristojen predstavniški organ ali vlada, pritožba ni dovoljena. Tovrstni enostopenjski upravni postopek je torej zakonit.

    Vse pogoje je treba izpolnjevati v času prijave na razpis, zato je tožena stranka ravnala pravilno, ko ni upoštevala kadra, ki obiskuje šolo in jo bo zaključil 31. 7. 2008.
  • 399.
    sodba U 476/2008
    6.10.2010
    UM0010645
    Ustava RS, člen 2, 11. ZVO-1 člen 187, 188. Uredba o načinu, predmetu in pogojih izvajanja obvezne državne gospodarske javne službe izvajanja meritev, pregledovanja in čiščenje kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva okolja in učinkovite rabe energije, varstva človekovega zdravja in varstva pred požarom člen 15, 15/4.
    koncesija - podelitev koncesije - dimnikarske storitve - pogoji za koncesionarja - merila za izbiro koncesionarja
    Po 4. odstavku 15. člena Uredbe je natančnejši način uporabe meril za izbiro koncesionarja sestavni del razpisne dokumentacije, le-to pa v skladu s 4. odstavkom 13. člena Uredbe pripravi ministrstvo tako, da morajo biti njeni sestavni deli enaki vsebini razpisa.
  • 400.
    sodba U 493/2008
    6.10.2010
    UM0010569
    Uredba o načinu, predmetu in pogojih za izvajanje obvezne državne gospodarske javne službe izvajanja meritev, pregledovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov člen 10, 10-1, 15.
    koncesije - podelitev koncesije - merila za izbor koncesionarja - usklajenost javnega razpisa z določili koncesijskega akta
    Javni razpis ni v neskladju z določili koncesijskega akta zaradi tega, ker se je pridobljeno število točk posamezne prijavljene osebe upoštevalo glede na njeno usposobljenost v celoti, ne glede na odstotek zasedenosti in odstotek časovne zaposlenosti glede na polni delovni čas. Pri merilu dodatne usposobljenosti koncesijski akt namreč ne določa, da bi se moral upoštevati odstotek zasedenosti oziroma časovne zaposlenosti glede na polni delovni čas.
  • <<
  • <
  • 20
  • od 22
  • >
  • >>