TFL Vsebine / Odločbe Upravnega sodišča

UPRS Sodba I U 175/2016-20 - vpis spremembe v register znamk - začetek stečajnega postopka - stečajni upravitelj - zakoniti zastopnik - načelo zakonitosti

ODDELEK
Upravni oddelek
DATUM ODLOČBE
11.4.2017
UPRS Sodba I U 175/2016-20
UP00002180
mag. Miriam Temlin Krivic (preds.), Petra Hočevar (poroč.), mag. Mira Dobravec Jalen
PRAVO INTELEKTUALNE LASTNINE - STEČAJNO PRAVO - UPRAVNI POSTOPEK
I. Tožbi se ugodi, odločba Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino, št. 31207-1271/2008-10 z dne 19. 1. 2016, se odpravi in se zadeva vrne istemu organu v ponovni postopek. II. Tožena stranka je dolžna tožeči stranki povrniti stroške tega postopka v višini 347,70 EUR v roku 15 dni od vročitve te sodbe, od poteka tega roka dalje do plačila z zakonskimi zamudnimi obrestmi.
S sklepom o začetku stečajnega postopka nad pravno osebo je bil začet stečajni postopek nad tožnikom. To v obravnavanem primeru pomeni, da je prenehalo pooblastilo direktorju za zastopanje tožnika in je njegova zakonita zastopnica stečajna upraviteljica. Ker pa je temu tako, že iz tega razloga za izdajo izpodbijane odločbe niso bili izpolnjeni pogoji, ne glede na priloženo soglasje prejšnjega imetnika pravic. V skladu z načelom zakonitosti morajo namreč upravni organi odločati v skladu z dejanskim stanjem, ugotovljenim ob izdaji odločbe in po veljavnih predpisih na dan izdaje odločbe (6. člen ZUP). Soglasje za vpis spremembe bi namreč morala podati zakonita zastopnica tožnika ob vložitvi vloge oziroma na dan izdaje odločbe, tj. stečajna upraviteljica.