TFL Vsebine / Odločbe Višjih sodišč

VSL Sklep I Cp 2037/2019 - plačilni nalog - vročitev plačilnega naloga - fikcija vročitve - ugovor zoper plačilni nalog - prepozen ugovor zoper plačilni nalog - zavrženje ugo...

SODIŠČE
Višje sodišče v Ljubljani
ODDELEK (*)
Civilni oddelek
DATUM ODLOČBE (*)
27.11.2019
VSL Sklep I Cp 2037/2019
INTERNA OZNAKA (*)
VSL00029506
Zvone Strajnar
plačilni nalog - vročitev plačilnega naloga - fikcija vročitve - ugovor zoper plačilni nalog - prepozen ugovor zoper plačilni nalog - zavrženje ugovora zoper plačilni nalog
CIVILNO PROCESNO PRAVO - SODNE TAKSE
Pritožba se zavrne in se potrdi sklep sodišča prve stopnje.
Ker neposredna vročitev plačilnega naloga ni bila mogoča, se je osebna vročitev opravila tako, da je vročevalec pisanje izročil pošti, v predlagateljevem hišnem predalčniku pa pustil obvestilo, v katerem je navedel, kje je pisanje in rok 15 dni, v katerem mora naslovnik pisanje dvigniti (prvi in tretji odstavek 142. člena ZPP). Ker predlagatelj pisanja v navedenem roku ni dvignil, se šteje, da je bila vročitev opravljena s potekom tega roka, kar v obravnavanem primeru pomeni 29. 5. 2019. Naslednjega dne je tako začel teči 8-dnevni ugovor, ki se je iztekel 6. 6. 2019, predlagatelj pa je ugovor zoper plačilni nalog vložil 11. 6. 2019 oziroma prepozno. Sodišče prve stopnje je zato njegov ugovor pravilno zavrglo.