• Najdi
  • <<
  • <
  • 11
  • od 50
  • >
  • >>
  • 201.
    UPRS sodba in sklep III U 108/2014
    27.11.2014
    UN0021356
    ZEN člen 9, 9/3, 19, 19/7. ZUP člen 128, 279, 279/1, 279/1-4.
    zemljiški kataster - uskladitev podatkov - ničnost odločbe - obrazložitev obvestila o uskladitvi podatkov
    Upravni organ je z odločbo z dne 26. 8. 2013 odločal o zahtevi, ki je tožnici nista vložili, z njo pa je ponovno odločal o vsebini prikaza uskladitve, o čemer je že izdal obvestilo po uradni dolžnosti. Obrazložitev obravnavanega obvestila pa ne omogoča preizkusa, ali je šlo le za uskladitev podatkov zemljiškega katastra, ali pa je upravni organ z vpisom spornih podatkov presegel pooblastilo iz 9. člena ZEN.
  • 202.
    UPRS sklep I U 1789/2014
    27.11.2014
    UL0010259
    ZJA člen 19, 19/1. ZJU člen 64. ZUS-1 člen 33, 33/1, 33/1-1, 36, 36/1, 36/1-6.
    javni natečaj - izbira na delovno mesto direktorja javne agencije - imenovanje direktorja javne agencije - tožba v upravnem sporu - izpodbojna tožba - pravni interes
    Sodišče meni, da tožnik ni izkazal pravnega interesa za vložitev izpodbojne tožbe. Z imenovanjem novega direktorja je bil namreč izpodbijani sklep že pred vložitvijo tožbe konzumiran na način, da za direktorja ni bil imenovan tožnik kot neizbrani kandidat. Zato si z naknadnim predlogom, naj se sklep odpravi in postopek ponovi, ne more več izboljšati pravnega položaja. Z drugimi besedami: tožnik s predlagano odpravo spornega sklepa, ponovitvijo postopka in z morebiti zanj drugačnim (ugodnim) sklepom o izbiri ne more več doseči, da bi bil predlagan v imenovanje, saj je novi direktor že imenovan (vpis v ustrezne evidence je le posledica tega imenovanja).
  • 203.
    UPRS sodba I U 1317/2014
    27.11.2014
    UL0009492
    ZBPP člen 30.
    brezplačna pravna pomoč - razrešitev postavljenega odvetnika - pogoji za razrešitev
    Iz obrazložitve izpodbijane odločbe res izhaja, da je tožnik sodišču sporočil, katerega odvetnika želi, vendar je to storil 9. 4. 2014, torej po tem, ko je bila 31. 3. 2014 za izvajanje BPP že določena odvetnica A.A. Tem ugotovitvam tožnik ne nasprotuje. Zato tožnik s sklicevanjem na pravico do izbire odvetnika ne more utemeljiti nepravilnosti in nezakonitosti izpodbijane odločbe, saj se ta ne nanaša na izpodbijanje odločitve o določitvi odvetnice A.A. za izvajanje BPP (odločba z dne 31. 3. 2014), temveč na odločitve o zavrnitvi njegove prošnje za njeno razrešitev.
  • 204.
    UPRS sodba III U 68/2014
    27.11.2014
    UN0021354
    ZTuj-2 člen 55, 55/1, 55/1-5.
    dovoljenje za začasno prebivanje - podaljšanje dovoljenja - podrejanje pravnemu redu RS - neporavnane davčne obveznosti - obstoj dolga
    Zakonodajalec ni določil, da je obstoj zapadlega davčnega ali carinskega dolga sam po sebi razlog za zavrnitev dovoljenja za bivanje, zato bi moral upravni organ obravnavati in v dokazno oceno vključiti tudi okoliščine, v katerih naj bi tožnik postal davčni zavezanec oziroma zavezanec za plačilo carinskega dolga.

    Dejstvo, da je carinski organ zoper tožnika vodil izvršilni postopek, samo po sebi ne zadošča za sklep o tem, da je tožnik 28. 8. 2013 tudi v resnici imel carinski dolg, saj je bil izvršilni postopek ustavljen zato, ker je izvršba zastarala. Dejanski obstoj tožnikove davčne obveznosti torej v davčnem postopku ni bil ugotovljen.
  • 205.
    UPRS sodba I U 830/2014
    27.11.2014
    UL0009497
    ZSZ (1984) člen 59, 59/2.
    nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča - oprostitev plačila - pravna podlaga za oprostitev
    Pravna podlaga za odločanje o oprostitvi plačila NUSZ je drugi odstavek 59. člena ZSZ. Ta določba je bila z 2. alinejo 33. člena ZDavNepr, ki je stopil v veljavo s 1. 1. 2014, razveljavljena. Ne v času, ko je tožnica vložila zahtevo za začasno oprostitev plačila NUSZ (6. 1. 2014), ne v času izdaje izpodbijane odločbe torej ni obstajala veljavna pravna podlaga ne za odmero, ne za oprostitev plačila NUSZ. ZDavNepr tudi sicer ni določil, da bi se morebitni postopki, začeti pred njegovo uveljavitvijo, nadaljevali oz. zaključili po razveljavljenih določbah ZSZ.
  • 206.
    UPRS sodba IV U 228/2014
    27.11.2014
    UC0030999
    ZLV člen 43, 100, 101, 101/1.
    lokalne volitve - pritožba zoper odločitev občinske volilne komisije - ponovno štejte glasov - nepravilnosti rezultatov volitev
    Občinski svet bi moral vlogo pritožnika po tem, ko bi preveril njegovo aktivno legitimacijo za vložitev pritožbe po 100. členu ZLV, obravnavati vsebinsko. Pritožnik namreč v vlogi zahteva ponovno štetje glasov, saj meni, da je pri tem prišlo do nepravilnosti, ki so vplivale na sam volilni rezultat. To pa pomeni, da bi lahko nekatere nepravilnosti, če je do njih prišlo, vplivale na potrditev mandata. Te presoje pa občinski svet ni opravil.
  • 207.
    UPRS sodba I U 1800/2014
    27.11.2014
    UL0010470
    Uredba (EU) št. 604/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 26. junija 2013 o vzpostavitvi meril in mehanizmov za določitev države članice, odgovorne za obravnavanje prošnje za mednarodno zaščito, ki jo v eni od držav članic vloži državljan tretje države ali oseba brez državljanstva (prenovitev) člen 3, 3/3, 13. Listina Evropske unije o temeljnih pravicah člen 4.
    mednarodna zaščita - predaja prosilca odgovorni državi članici - predaja prosilca Republiki Bolgariji - razlogi za nepredajo - sistemske pomanjkljivosti azilnega postopka - obrazložitev odločbe
    Tudi v ponovljenem postopku se tožena stranka ni opredelila do poročil organizacij, ki še vedno pozivajo k nevračanju prosilcev za azil v Bolgarijo. V izpodbijanem sklepu tožena stranka le precej natančno citira poročilo UNHCR iz aprila 2014, ki je omililo svoja stališča glede na poročilo iste organizacije iz januarja 2014, še vedno pa se ni opredelila do ostalih poročil, predloženih v upravnem postopku, to so poročila Amnesty international, ECRE, Pro Asyl.
  • 208.
    UPRS sodba I U 1808/2014
    27.11.2014
    UL0010258
    ZBPP člen 24, 24/1, 24/3.
    brezplačna pravna pomoč - pogoji za dodelitev brezplačne pravne pomoči - verjetni izgled za uspeh - potek roka za vložitev revizije
    Morebitna revizija ali vloga za njeno dopustitev, ki bi jo tožnik vložil s pomočjo odobrene BPP, bi bila zavržena kot prepozna. Za tako revizijo, ko zanjo ni verjetnega izgleda za uspeh, pa tudi dodelitev BPP ne bi bila razumna.
  • 209.
    UPRS sodba I U 1376/2013
    27.11.2014
    UL0009387
    ZOFVI člen 111. Javni razpis pripravniških mest v javnih vrtcih in šolah za šolsko leto 2013/2014 točka 3.2., 3.2.1.
    javni razpis - volontersko pripravništvo - vrtec - pomočnik vzgojitelja - merila za točkovanje vlog - ponovna prijava
    Z izpodbijanim sklepom je bila zavrnjena tožničina vloga na javni razpis pripravniških mest v javnih vrtcih in šolah za šolsko leto 2013/2014 za opravljanje volonterskega pripravništva na delovnem mestu pomočnika vzgojitelja. Za tožnico je sporno, da ni prejela točk po merilu "ponovna prijava". Kot sledi iz točke 3.2.1. javnega razpisa je po tem merilu možno dobiti 1 točko, in sicer jo pridobijo tisti kandidati, ki so vsaj enkrat z ustrezno prijavo že kandidirali na prejšnjih razpisih pripravniških mest v vrtcih in niso dosegli zadostnega števila točk za razporeditev na pripravniško mesto. Za priznanje te točke se torej zahteva, da je kandidat na enem od prejšnjih razpisov podal formalno ustrezno vlogo, ki je bila nato tudi ocenjena, vendar doseženo število točk ni zadoščalo za razporeditev na pripravniško mesto. S takšnim merilom se poleg ocen pri izboru upošteva tudi okoliščina, da je kandidat že večkrat neuspešno kandidiral za pripravniško mesto, kar pomeni, da že dlje časa čaka na pripravništvo. Pogoj, da se pri tem upoštevajo le tiste prijave, ki so bile ustrezne in ocenjene, ni nerazumen in je logičen, saj bi sicer kandidati točko na podlagi tega merila lahko dosegli tudi z oddajanjem formalno nepopolnih vlog kadarkoli po izteku razpisa.
  • 210.
    UPRS sodba III U 166/2014
    27.11.2014
    UN0021355
    ZUTD člen 32, 32/1.
    javni razpis - sofinanciranje iz javnih sredstev - subvencioniranje delovnih mest - pogoji za subvencioniranje - kršitev pogodbenih obveznosti
    Predčasna prekinitev pogodbe o zaposlitvi iz razlogov na strani prejemnika subvencije vsebinsko pomeni kršitev predmeta pogodbe, saj je bila subvencija dodeljena tudi kot pomoč pri ohranitvi zaposlitve vključene osebe.
  • 211.
    UPRS sodba in sklep II U 401/2014
    26.11.2014
    UM0012068
    ZUP člen 260, 260-1, 263, 263, 263/4.
    denacionalizacija - obnova postopka - nova dejstva in dokazi - rok za vložitev predloga za obnovo postopka
    Tožnik je predlagal obnovo postopka po predpisanem roku, zaradi česar v skladu s četrtim odstavkom 263. člena ZUP obnove postopka ni več mogoče začeti.
  • 212.
    UPRS sodba II U 284/2014
    26.11.2014
    UM0012096
    ZUSDDD člen 1. ZUP člen 260.
    državljani držav naslednic nekdanje SFRJ - dovoljenje za stalno prebivanje tujca - pogoji za izdajo dovoljenja za stalno prebivanje - neprekinjeno življenje v Republiki Sloveniji - obnova postopka - za odločanje relevanten predpis
    Ker gre v obravnavani zadevi za obnovljen postopek, je podlaga za odločanje materialni predpis, ki je veljal v času izdaje odločbe, ki je predmet obnove postopka, to pa je ZUSDDD.
  • 213.
    UPRS sklep I U 1817/2014
    26.11.2014
    UL0011178
    ZUS-1 člen 32, 36, 36/1, 36/1-3, 36/1-6. ZLS člen 37a.
    upravni spor - občinski svet - sklep o potrditvi nadomestnega mandata - sklep o imenovanju komisije za mandatna vprašanja - aktivna legitimacija - pravni interes - zavrženje tožbe - začasna odredba
    Z določbo 2. odstavka 37.a člena ZLS je varovan zgolj interes tiste osebe, v katere položaj je neposredno poseženo z odločitvijo, oziroma z ugotovitvijo o prenehanju mandata. Tožnik pa v navedenem smislu kot član Občinskega sveta pravnega interesa in aktivne legitimacije za tožbo ne more izkazati, saj ne gre za poseg v njemu lastne pravice ali pravno varovane interese.

    Ker je sodišče tožbo zavrglo, je moralo hkrati zavreči tudi zahtevo za izdajo začasne odredbe, ki se veže na tožbo. Obstoj procesnih predpostavk za sprejem tožbe v obravnavo je namreč procesna predpostavka za vložitev zahteve za izdajo začasne odredbe.
  • 214.
    UPRS sodba II U 437/2014
    26.11.2014
    UM0012059
    ZLV člen 15b, 15b/12, 100, 100/2.
    lokalne volitve - volitve članov občinskega sveta - varstvo volilne pravice - potrditev mandatov
    Glede na pavšalne očitke tožnikov o zatrjevanih nepravilnostih na volišču tudi po presoji sodišča ni bilo razlogov, da občinski svet ne bi potrdil spornih mandatov.
  • 215.
    UPRS sodba I U 1747/2014
    25.11.2014
    UL0011048
    ZBPP člen 24, 24/1, 24/1-1.
    brezplačna pravna pomoč - pogoji za dodelitev brezplačne pravne pomoči - verjetni izgled za uspeh - očitno nerazumna zadeva
    Da je pravilna presoja organa za BPP v izpodbijani odločbi, da tožnik za upravni spor zoper odločbo št. Bpp 144/2014 z dne 3. 7. 2014 nima verjetnih izgledov za uspeh in da gre v smislu prve alinee prvega odstavka 24. člena ZBPP za očitno nerazumno zadevo, kar po tej zakonski določbi izključuje dodelitev BPP, pa izhaja tudi iz razlogov sodbe I U 1324/2014 z dne 24. 9. 2014, s katero je to sodišče kot neutemeljeno zavrnilo tožnikovo tožbo zoper odločbo organa za BPP št. Bpp 144/2014 z dne 3. 7. 2014.
  • 216.
    UPRS sodba I U 1674/2014
    25.11.2014
    UL0009905
    ZBPP člen 24.
    brezplačna pravna pomoč - pogoji za dodelitev brezplačne pravne pomoči - objektivni pogoj - verjetni izgled za uspeh
    Tožnik je zamudil prekluzivni 30-dnevni rok za vložitev tožbe v upravnem sporu, v prošnji za BPP pa tudi ni izkazal opravičljivih razlogov za vrnitev v prejšnje stanje. Pogoj iz 24. člena ZBPP ni izpolnjen.
  • 217.
    UPRS sodba I U 85/2014
    25.11.2014
    UL0010524
    ZPOP člen 14. Javni razpis za sofinanciranje nove tehnološke opreme v letih 2013 - 2014.
    javni razpis - sofinanciranje iz javnih sredstev - sofinanciranje nove tehnološke opreme - merila javnega razpisa - ocena vloge
    V zadevi je sporno točkovanje vloge tožeče stranke po merilu "Inovativnost v povezavi z operacijo" kot enem od sedmih meril iz razpisa, pri katerem je tožeča stranka dosegla 17 od možnih 20 točk. Pri tem prijavitelj prejme za operacijo oceno 17 točk v primeru uvajanja tehnoloških rešitev, ki omogočajo uvedbo temeljite izboljšave obstoječega proizvoda/storitve, ki je rezultat lastnega razvoja, oziroma 20 točk v primeru uvajanja tehnoloških rešitev, ki omogočajo uvedbo novega proizvoda/storitve, ki je rezultat lastnega razvoja. Razlika je torej v tem, da gre v prvem primeru za operacijo, ki prispeva k izboljšanju obstoječega proizvoda in v drugem primeru za uvedbo novega proizvoda, pri čemer se v skladu s pogoji omenjenega merila kot nov proizvod obravnava tisti proizvod, ki še ni bil v programu podjetja, temeljito izboljšan proizvod pa nadgradnjo že obstoječega, dvig kvalitete oziroma večjo spremembo funkcionalnosti. V konkretnem primeru je tožeča stranka kot operacijo prijavila nakup nove tehnološke linije za izdelavo aluminijastih lamelnih plaščev. Aluminijasti plašči pa so le sestavni del žaluzij in s tem tudi novega produkta ter da se zato z uvedbo nove tehnološke rešitve ne uvaja (neposredno) nov proizvod, ki še ni bil v programu podjetja, temveč omogoča le temeljita izboljšava žaluzij kot „obstoječega proizvoda, ki je rezultat lastnega razvoja“ v smislu določb obravnavanega merila. Iz vloge tudi ni razvidno, da bi izvedba novega produkta ne bila možna brez izdelave lamelnih plaščev na podlagi nove tehnologije. Razvidno je le, da gre le za prihranek in za možnost hitrejšega prilagajanje kupcem. To pa pomeni, da je bilo točkovanje po merilu 2 „Inovativnost v povezavi z operacijo“ s strani komisije pravilno in da tožbenim ugovorom, ki se nanašajo na sporno točkovanje, ni mogoče slediti.
  • 218.
    UPRS sodba I U 862/2014
    25.11.2014
    UL0010362
    ZDavP-2 člen 88. ZUP člen 275.
    upravni postopek - davčni postopek - odprava odločbe po nadzorstveni pravici - zavrženje zahteve za odpravo odločbe po nadzorstveni pravici
    Drugostopenjski organ o zakonitosti prvostopenjske odločbe ne more odločati po nadzorstveni pravici, če je sam že odločal o pritožbi oziroma drugem pravnem sredstvu zoper isto odločbo in to odločbo presodil za zakonito. Namen izrednega pravnega sredstva odprave in razveljavitve oziroma spremembe odločbe po nadzorstveni pravici je namreč ravno nadzor drugostopenjskega organa nad zakonitostjo aktov prve stopnje.
  • 219.
    UPRS sodba I U 552/2014
    25.11.2014
    UL0010731
    ZG člen 19, 19/2. ZIN člen 32. ZUS-1 člen 20, 20/3.
    inšpekcijski postopek - ukrep gozdarskega inšpektorja - opravljanje gozdarske dejavnosti - izpolnjevanje pogojev za opravljanje del v gozdovih - tožbena novota
    Tožnik z nedopustnimi novimi dokazi ter neizkazanimi navedbami ni uspel izpodbiti ugotovitev v izpodbijani odločbi, da je opravljal dela sečnje v gozdovih na parceli 929/16, 714/2 in 723/1, katerih lastnik ni bil, ter ugotovitve, da v postopku ni izkazal izpolnjevanja predpisanih pogojev za izvajanje del v gozdovih. Ob tako pravilno ugotovljenem dejanskem stanju je inšpektor lahko ukrepal v skladu s pooblastili, ki jih ima po ZG in ZIN.
  • 220.
    UPRS sodba I U 504/2014
    25.11.2014
    UL0010730
    ZUP člen 9, 146. ZVKD-1 člen 28, 28/1, 115.
    inšpekcijski postopek - ukrep inšpektorja za kulturo in medije - kulturnovarstveno soglasje - načelo zaslišanja stranke - bistvena kršitev določb postopka
    Prvostopni organ bi moral tožniku omogočiti, da se izjavi (tudi) o odgovoru Zavoda za varstvo kulturne dediščine z dne 30. 8. 2013 (9. člen ZUP, 146. člen ZUP), in šele po tem izdati odločbo z vsebino, ki bi bila rezultat v celoti pravilno izpeljanega ugotovitvenega postopka.
  • <<
  • <
  • 11
  • od 50
  • >
  • >>