Navigacija

TFL Izobraževanja / Katere obveznosti prinaša novi Zakon o varstvu potrošnikov trgovcem?

  • Izobraževanje

    Katere obveznosti prinaša novi Zakon o varstvu potrošnikov trgovcem?

  • CENA

    • za naročnike na storitve portala TFL je cena 129eur + DDV
    • za vse ostale je redna cena izobraževanja 139 eur + DDV

     

    Izobraževanje JE vključeno v naročniške pakete Portala TFL

  • DATUM

    četrtek, 25.11.2021 od 9.15 do 11.30

  • LOKACIJA

    Spletna učilnica

  • Prijava
Spletni seminar: Katere obveznosti prinaša novi Zakon o varstvu potrošnikov trgovcem?
Obveznosti trgovcev v digitalni dobi

Najkasneje s 1.1.2022 naj bi se uveljavil novi Zakon o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju »Zvpot-1«), ki bo korenito posegel in spremenil do sedaj veljavno ureditev in obveznosti, ki jih imajo podjetja (trgovci) do potrošnikov.

Novi Zakon v slovenski pravni red prinaša med drugim dve direktivi EU (Direktiva (EU) 2019/770 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. maja 2019 0 nekaterih vidikih pogodb o dobavi digitalne vsebine in digitalnih storitev (UL L št. 136 z dne 22. 5. 2019, str. 1-27) in  Direktiva (EU) 2019/771 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. maja 2019 0 nekaterih vidikih pogodb za prodajo blaga.

Spremembe oziroma dopolnitve novega osnutka ZVPot-1 se nanašajo na poenotenje pravil med pravnimi redi držav članic EU glede pravic in obveznosti potrošnikov v zvezi z nepoštenimi poslovnimi praksami, v zvezi z neskladnostjo blaga pri prodajni pogodbi (uvedba hierarhije zahtevkov, pravice do zavrnitve, regresne pravice), v zvezi s kazenskimi sankcijami (uvajajo se globe v odstotku letnega prometa v primeru nekaterih čezmejnih kršitev (!)) in v zvezi s prilagoditvijo pravnega varstva digitalni dobi (pogodba o dobavi digitalne vsebine in digitalnih storitev, spletne tržnice).

Komu je izobraževanje namenjeno

Vsem, ki imajo pri svojem delu opraviti s prodajo produktov ali storitev ali digitalnih vsebin končnim strankam – potrošnikom. To so lahko bodisi komercialisti, vodje prodaje, zaposlenim v marketingu & komunikaciji, odgovornim za stike s kupci, reklamacije. Seveda je izobraževanje namenjeno tudi pravnim službam podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo blaga in storitev potrošnikom, direktorjem …

Pet koristi za udeležence

  1. Pravočasna seznanjenost z novostmi.
  2. Praktični napotki za ustrezno prilagoditev novemu zakonu, kar  lahko prepreči visoko kazen (v % letnega prometa) za podjetje in s tem povezane negativne posledice za podjetje in posameznega zaposlenega.
  3. Boljša seznanjenost s pravicami, ki jih ima podjetje oz. trgovec in s tem preprečitev nepotrebnih izgub.
  4. Manj zadrege odgovornih v podjetju v komunikaciji s potrošniki, njihovimi odvetniki.
  5. Delodajalci z napotitvijo na šolanje zagotovijo seznanjenost zaposlenih s pomembnimi novostmi 

PROGRAM

Predmet urejanja in namen direktive ter definicije (Kaj je Kaj?)
 
Povzetek ključnih novosti

  1. Skrajšanje razumnega roka za odpravo neskladnosti
  2. Uvedba hierarhije zahtevkov - > nič več takojšnjega vrnitve kupnine
  3. Podaljšanje roka za domnevo obstoja stvarne napake
  4. Pravica do zavrnitve zahtevka s strani trgovca
  5. Regresna pravica trgovca zoper dobavitelja
  6. Prilagoditev digitalni dobi
    • Skladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve - > garancija na aplikacije & programe?
    • Subjektivne zahteve za skladnost: aplikacija mora delovati tako, kot oglaševano & dogovorjeno.
    • Objektivne zahteve za skladnost: aplikacija mora delovati tako, kot se na splošno od tovrstnih aplikacij pričakuje
    • Kaj pa če si potrošnik aplikacije ni dobro inštaliral? (Nepravilna integracija digitalne vsebine ali digitalne storitve)
    • Pravice tretjih (»pa saj samo prodajam licenčne programe!?«)
    • Jamčevalni zahtevki potrošnika v primeru neskladnosti
    • Obveznosti trgovca & potrošnika v primeru odstopa
  7. Zaključek – Q & A*

KDO BO Z VAMI

France Antić

France Antić

Uspešen pravnik, odprt za nove ideje in spoznanja. Zelo rad deli pridobljeno znanje in izkušnje, katerih ni malo, in je pri tem zaradi dobro razvitega načina podajanja informacij nadvse uspešen. V razponu med manjšimi podjetji do okolja velikih korporacij, s praktičnim znanjem povezuje ljudi z izobraževanji, predstavitvami in implementacijami novosti.
Na razumljiv in obvladljiv način udeležence izobraževanj opremi z vsem potrebnim znanjem za samostojne ter varne korake v poslovnem svetu. Pri pravniškem delu je pragmatičen sogovornik, ki vedno skuša razumeti poslovno okolje, želje in potrebe svojih strank in ponuditi ustrezne pravne rešitve. 
Obvladuje področja Prava varstva potrošnikov, varstvo konkurence in delovnega prava. Svoje delo opravlja tudi na področju skladnost poslovanja, varstva osebnih podatkov in nenazadnje upravljanja sistema kakovosti.

Prijava

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

Potrebujete pomoč?
Posvetujte se z našim strokovnjakom.

Pišite nam +386 1 4324 243
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x Dialog title
dialog window