STA novice / Po dopolnjenem predlogu socialna pomoč od junija do konca leta 385 evrov
četrtek, 12.4.2018
Ljubljana, 12. aprila (STA) - Dopolnjeni predlog novele zakona o socialnovarstvenih prejemkih, ki ga je v sredo za obravnavo na seji DZ pripravil odbor za delo, za novi osnovni znesek minimalnega dohodka oz. denarno socialno pomoč v skladu s sprejetim dopolnilom Levice v času od 1. junija do konca leta določa 385,05 evra.
Od 1. januarja 2019 pa bo po predlogu znašal 331,26 evra, kot predlaga vlada.
Vladni predlog 331,26 evra pomeni 11,34-odstotno povečanje zdaj veljavnega zneska, ki znaša 297,53 evra. Povišanje bo po predlogu vlade veljalo za samske osebe in pare brez otrok.
Levica je sicer želela, da bi osnovni znesek minimalnega dohodka znašal 441,67 evra, da bi kril 100 odstotkov osnovnih oziroma kratkoročnih minimalnih življenjskih stroškov, ne pa le 75 odstotkov teh stroškov, kot predlaga vlada. A članov odbora niso prepričali.
Zadnje novice
-
Resnica postala članica Evrope suverenih narodov (dopolnjeno)
8.10.2026 -
Občina Ankaran zahteva ustavno presojo in odpravo uredbe o mejnih vrednostih hrupa
8.10.2026 -
Vlada podaljšala ukrep za premostitev zaostrenih razmer v zaporih
8.10.2026 -
Eko sklad z višjimi sredstvi za spodbude in okoljske naložbe
8.10.2026 -
Vlada sprejela spremembe akcijskega načrta za odprto znanost
8.10.2026 -
Vlada o gospodarskih temah
8.10.2026 -
Vlada v DZ pošilja zakonski predlog, ki med drugim spreminja preverjanje alkoholiziranosti
8.10.2026 -
Vlada potrdila predlog novele zakona o sodelovanju v kazenskih zadevah z državami članicami EU
8.10.2026 -
Vlada potrdila predlog novele zakona o varstvu okolja
8.10.2026 -
V zimski sezoni zvišanje omrežnine pri elektriki
8.10.2026 -
Bruselj poenostavil pravila za rejce perutnine in prašičev
8.10.2026 -
Vlada umika predloga novel zakonov o visokem šolstvu in znanstvenoraziskovalni dejavnosti (dopolnjeno)
8.10.2026