Portal TFL

STA novice / S selitvijo za Bežigrad na Upravni enoti Ljubljana tudi reorganizacija

četrtek, 16.1.2020

Ljubljana, 16. januarja (STA) - Upravna enota Ljubljana se pripravlja na selitev za Bežigrad. Tja bodo selili sedanje izpostave Center, Moste-Polje, Šiška in Vič-Rudnik. Bodo pa na večini teh lokacij ohranili pisarne, kjer bodo občani lahko urejali nekatere zadeve, ki jih sedaj na Tobačni. S tem želijo razbremeniti tamkajšnje zaposlene.

V petih izpostavah Upravne enote Ljubljana, poleg omenjenih še za Bežigradom, je sedaj mogoče urejati zadeve s področja graditve objektov, kmetijstva, obče uprave in premoženjskopravnih zadev. Te bodo preselili za Bežigrad, na Linhartovo 13.

Bodo pa na lokacijah sedanjih izpostav ohranili pisarne, kjer bodo občani lahko opravili menjavo osebnih izkaznic, potnih listov, podaljšali vozniško dovoljenje oziroma zaprosili za novo, oddali vloge za izdajo rojstnega lista, za gradbeno dovoljenje, tujci pa za prvo dovoljenje za prebivanje.

Po besedah načelnika ljubljanske upravne enote Bojana Babiča bodo pisarne delovale kot nekakšna podaljšana roka Tobačne, kjer deluje sektor za upravne notranje zadeve. Zato ni smiselno, da bi ohranili pisarno na sedanji lokaciji izpostave Vič-Rudnik, ki je blizu Tobačne, ampak iščejo nove prostore na Rudniku. Prav tako pisarne ne bodo ohranili na Adamič-Lundrovem nabrežju v centru mesta; te prostore, ki so v lasti mestne občine, bodo izpraznili in vrnili.

Od tam se bo za Bežigrad, kjer trenutno še poteka prenova stavbe, preselilo tudi vodstvo upravne enote. Rok za dokončanje gradbenih in obrtniških del za Bežigradom je konec februarja, po selitvi pa naj bi na novi lokaciji z delom začeli predvidoma 6. aprila.

Z vzpostavitvijo omenjenih pisarn želijo v prvi vrsti razbremeniti Tobačno, kjer so sedaj najbolj obremenjeni na oddelkih za tujce in matične zadeve. Ob tem da gre za največjo upravno enoto, ki pokriva deset občin s šestino prebivalstva Slovenije, storitve, ki niso teritorialno vezane, pri njih opravljajo tudi prebivalci drugih krajev. Marsikdo se za Tobačno odloči tudi zato, ker je edina upravna enota, ki ima uradne ure vsak dan do 18. ure, v sredo pa še uro dlje.

Kot je napovedal Babič, bodo pisarne začele testno delovati v februarju. Pričakujejo, da bodo ljudje zadeve raje urejali tam, kjer jim je bližje. V prvi fazi bodo za delo v vsaki od pisarn usposobili po enega zaposlenega, ki že dela na tej lokaciji. Pozneje naj bi s Tobačne, kjer je sicer skupno 167 zaposlenih, v te štiri enote po Ljubljani selili skupno 12 ljudi.

V prvi fazi tam še ne bodo opravljali vseh storitev, ampak predvsem tiste, ki jih ljudje najbolj potrebujejo, kot je menjava osebnih dokumentov. Nenazadnje se bo velikemu številu osebnih dokumentov v obdobju 2020-2022 iztekla desetletna veljavnost. Prav tako delovnega časa na lokacijah izpostav zaenkrat ne bodo spreminjali, pozneje naj bi veljale enake uradne ure kot za Tobačno.

Za Tobačno se sicer z novim lastnikom pogovarjajo o podaljšanju najemne pogodbe. V tem okviru pa se želijo dogovoriti o preureditvi prostorov v želji, da bi lahko bolje organizirali delo in skrajšali čakalne dobe.

Pri tujcih bi povečali število pisarn za sprejem tujcev in določili ločena okenca na primer za prvo vlogo, za dopolnitve, prevzem dokumentov. Po Babičevih besedah želijo vzpostaviti tak sistem, da tujcem ne bi bilo več treba prihajati po štirikrat, ampak največ dvakrat, prvo vlogo pa bi lahko oddali tudi na ostalih točkah po Ljubljani. Za občane, ki urejajo druge zadeve, bi bila okenca še vedno razdeljena po področjih. Bi pa vzpostavili enotno čakalnico, s čimer bi omogočili, da bi v primeru gneče na posameznem področju ljudi lahko preusmerili k tistim okencem, kjer bi bilo trenutno dela manj.

Na Upravni enoti Ljubljana je na današnji dan zaposlenih 298 ljudi, do tega 279 za nedoločen čas. Predvideno je, da se jih bo za Bežigrad selilo približno 130. Ali bodo po selitvi in reorganizaciji potrebovali kakšno dodano zaposlitev, še ne vedo, kot pravi načelnik, se bo to pokazalo po testni fazi in opravljenih analizah. V času vseh teh sprememb pa po njegovih besedah načrtujejo tudi zamenjavo informacijskega sistema.

BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x - Dialog title
dialog window