sreda, 1.4.2020
Ljubljana, 01. aprila (STA) - Z Državnega odvetništva RS so sporočili, da od 13. marca z odredbo generalnega državnega odvetnika Jurija Groznika delo poteka od doma, le za posamezne zaposlene je odrejena prisotnost opravljanja službe na delovnem mestu. Od 31. marca velja nova odredba, da so kot nujne zadeve opredeljeni le še postopki v zadevah zavarovanja.
S prvotno odredbo vrhovnega sodišča so bili za nujne zadeve poleg zavarovalniških opredeljeni tudi postopki prisilnih poravnav ter stečajev, ki so še potekali. Zaradi tega so bili pridobljeni dodatni oddaljeni dostopi, s čimer so sodelavcem, ki se ukvarjajo s temi področji, omogočili normalni potek dela.
Na državnem odvetništvu so za ves delovni čas vzpostavili dežurstvo, in sicer na način, da je na delovnem mestu prisoten po en zaposlen iz vsakega od sedmih posameznih oddelkov in po ena oseba iz vpisnika za opravljanje administrativnih del. Podobno dežurstvo so vzpostavili tudi na osmih zunanjih oddelkih ter v vložišču, uradu generalnega državnega odvetnika in sekretariatu.
Sicer na državnem odvetništvu delo poteka z upoštevanjem zaščitnih ukrepov in s srečevanjem zaposlenih v najmanjši možni meri. Tisti, ki delajo od doma, pa so seznanjeni s potekom dela in z gradivom, ki ga rabijo in ga lahko po potrebi prevzamejo na varen način. Za tiste, ki se v službo vozijo iz drugih občin, so pripravili tudi potrdila, ki opravičujejo njihovo gibanje in prihod v službo ob novih ukrepih.
Dodali so, da še vedno skrbijo za spoštovanje rokov v zadevah, ki jih zakon o začasnih ukrepih v zvezi s sodnimi, upravnimi in drugimi javnopravnimi zadevami ne izvzema, večino tega dela pa lahko državni odvetniki opravijo od doma.
Med te spadajo zahteve, ki jih mora do 15. aprila vložiti državno odvetništvo, da sodišče odloči o preživninski obveznosti staršev za tiste otroke, ki so v rejništvu ali zavodu. Kljub temu so v zvezi s temi postopki prejeli do 700 zadev do konca leta 2019, zaradi česar je obseg dela večji tudi v pisarnah.
Zaposleni morajo vsak petek posredovati tudi poročilo o opravljenem delu v preteklem dnevu, vodstvo pa je poudarilo, da je ves čas v povezavi z zaposlenimi prek vodij oddelkov ter da komunikacija in izmenjava informacij poteka učinkovito v obe smeri.
                    Tax-Fin-Lex d.o.o.
                    pravno-poslovni portal,
                    založništvo in
                    izobraževanja
                
                    Tax-Fin-Lex d.o.o.
                    Železna cesta 18
                    1000 Ljubljana
                    Slovenija
                
                    T: +386 1 4324 243
                    E: info@tax-fin-lex.si
                
PONUDBA
                    Predstavitev portala
                    Zakonodaja
                    Sodna praksa
                    Strokovne publikacije
                    Komentarji zakonov
                    Zgledi knjiženj
                    Priročniki
                    Obveščanja o zakonodajnih novostih
                    TFL AI
                
TFL IZOBRAŽEVANJA
TFL SVETOVANJE
TFL BREZPLAČNO
                    Brezplačne storitve
                    Preizkusite portal TFL
                    E-dnevnik Lex-Novice
                    E-tednik TFL Glasnik
                    Dodatni članki