Portal TFL

STA novice / Za povračilo nakupa hitrih testov potrebni dve ločeni vlogi

ponedeljek, 31.1.2022

Ljubljana, 31. januarja (STA) - Podjetja, ki so upravičena do povračila stroškov nakupa hitrih antigenskih testov za svoje zaposlene, morajo na Finančno upravo RS (Furs) vložiti dve ločeni izjavi. S prvo uveljavljajo povračilo za čas od 8. novembra lani do 31. januarja letos, z drugo pa za mesec februar, so sporočili s Fursa.

Kritje stroškov hitrih testov delodajalcem iz proračuna določa lani sprejeti zadnji protikoronski zakon z ukrepi za omilitev posledic epidemije covida-19. Višina povračila je za čas od 8. novembra do danes določena pri 92,50 evra na delavca, ki se mora samotestirati.

Prejšnji teden je vlada ukrep podaljšala za mesec dni, do 28. februarja. Izplačilo za februar znaša 30 evrov na delavca.

Zaradi podaljšanja ukrepa bodo morali upravičenci preko sistema eDavki predložiti dve ločeni izjavi, so danes sporočili iz Fursa. Prvo izjavo morajo v skladu z zakonom predložiti do 15. februarja, glede druge pa velja 15-dnevni rok po izteku podaljšanega roka, torej je skrajni rok 15. marec.

Upravičenci do pomoči za nakup hitrih testov za samotestiranje so pravne ali fizične osebe javnega ali zasebnega prava, vključno s samozaposlenimi in kmeti. Sredstva lahko namenijo izključno za nakup hitrih testov, s katerimi se bo izvedlo samotestiranje delavcev, in sicer takšnih, za katere je proizvajalec pridobil certifikat CE priglašenega organa s sedežem v EU.

Pomoč bo izplačevala finančna uprava, in sicer za prvo obdobje najpozneje do 31. marca, za februar pa najpozneje v 30 dneh po prejemu izjave.

BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x - Dialog title
dialog window