Navigacija
Portal TFL

LinkedIn – obvezno marketinško orodje

LinkedIn – obvezno marketinško orodje

Kar 71 % uporabnikov spleta uporablja družbene medije, ki vplivajo že na 75 % nakupnih odločitev. Uporabniki kar 65 % poslovnih priložnosti in kontaktov za prodajo, trženje in kadrovanje pridobijo preko LinkedIna.
Kaj lahko vaše podjetje doseže z LinkedInom? Ne glede na to ali želite generirati nove potencialne stranke ali želite zgraditi ozaveščenost o vaših blagovnih znamkah ali vzpostaviti strateška partnerstva.

Zakaj je LinkedIn pomemben za vaše trženje in prodajo pa tudi kadrovanje:

  • Poslovno omrežje, 500+ milijonov članov, več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu
  • Visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih
  • Platformo uporablja že 9 milijonov podjetij iz 200 držav
  • 56 % kupcev raziskuje ponudnike prek njihovih profilov na LinkedInu
  • 44 % kupcev je našlo potencialne ponudnike prek LinkedIna
  • Uporabniki družbenih medijev 65 % potencialnih strank pridobijo ravno z LinkedInom
  • Sporočilo na LinkedInu ima 7-krat večjo stopnjo odpiranja kot običajna e-pošta
  • Je 4-krat bolj učinkovito orodje na medpodjetniškem trgu (B2B) kot Facebook ali Twitter
  • Nekatera podjetja so z LinkedInom povečala prodajo tudi do 40 %
  • Sodeluje z Microsoftom za še boljšo uporabniško izkušnjo

V Sloveniji uporablja LinkedIn le dobre 3 % podjetij. Stopite korak pred konkurenco in pridobite dodatna znanja o LinkedInu na intenzivni in praktični delavnici.

Formula za 100 % uspeh na LinkedInu je osebni profesionalni profil ključnih ljudi v podjetju in stran podjetja na LinkedInu.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Seminar je namenjen direktorjem, vodjem oddelkov, posameznikom ter vsem, ki so zadolženi za trženje/marketing, oglaševalskim agencijam.

PET KORISTI ZA UDELEŽENCE

  • Kako tržiti na LinkedInu.
  • Kako do več potencialnih strank s stranjo podjetja na LinkedInu?
  • Spoznati trženjska / marketinška in prodajna orodja na strani podjetja na LinkedInu.
  • Etika poslovanja ter najpogostejše napake na strani podjetja na LinkedInu.
  • Dobre prakse.

PROGRAM

9.00 – 10.30
Zakaj je morda vaša stran na LinkedInu bolj pomembna od spletne strani vašega podjetja?
  • LinkedIn = preoblikovanje vašega načina poslovanja
  • Zakaj je LinkedIn kralj B2B mreženja?
  • LinkedIn : Facebok : Twitter
  • Ali bo (res) delovalo tudi za vaš posel?
Kako tržiti na LinkedInu?
  • 7 ključnih strategij na LinkedInu za večji tržni uspeh
  • Začnite s svojim osebnim profilom.
  • 4 ključnih elementi vašega osebnega profila.
  • Ustvarite stran podjetja na LinkedInu.
  • Določite svoje cilje.
10.30 – 11.00
Odmor s pogostitvijo
11.00 – 12.30
  • Optimizacija za iskanje
  • Vlagajte v pridobivanje pravih »privržencev«.
  • Vključite svoje zaposlene – ambasadorji vaše blagovne znamke in podjetja.
  • 5 ključnih tržnih orodij: Updates, Sponsored Updates, Content Ads, Dynamic Ads, Showcas pages, Inmail
  • Kako do več potencialnih strank s stranjo podjetja na LinkedInu?
  • Kaj nam pove napredna analitika strani podjetja na LinkedInu?
  • LinkedIn skupne da : ne?
  • Upravljanje strani podjetja na LinkedInu v 10 minutah na dan
  • Kakšna je vaša blagovna znamka delodajalca?
  • 6 korakov do močnejše blagovne znamke delodajalca
12.30 – 13.45
Krajši odmor
12.45 – 14.15
Dobre prakse, etika, napake
  • 10 najboljših strani podjetij na LinkedInu v letu 2017
  • Top 10 blagovni znamk na LinkedInu 2016
  • Zgodbe o uspehu in učinkih LinkedIna
  • Kaj povedo o LinkedInu manjša podjetja?
  • Etika poslovanja na LinkedInu
  • Primeri iz vaše panoge
  • 17 najpogostejših napak podjetij na LinkedInu

KDO BO Z VAMI

mag. Brigita Lazar Lunder Z vami bo mag. Brigita Lazar Lunder, MBA. Ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Sodeluje na mednarodnih konferencah (že več kot 150), je avtorica številnih člankov o LinkedInu. Že več let svetuje slovenskim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov; med njimi so AMZS, KD Group, CMT, Lek, Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Odelo, GoOpti, Pošta Slovenije, Abanka, Belinka, Sibo Group, Pivovarna Laško, TSmedia, Plastika Skaza, Bisnode, EPPS, Cirtuo, Gatewy2Enterprise. Z LinkedInom je pridobila večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila je mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profil na LinkedInu je med 1 % najbolj obiskanih na svetu.

Prijava na seminar

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

Potrebujete pomoč? Pokličite nas na 01 432 42 43 ali pošljite sporočilo.
 
x Dialog title
dialog window