Portal TFL

LinkedIn - orodje sodobnega kadrovika

LinkedIn - orodje sodobnega kadrovika

Med kadroviki v Evropi družbena omrežja visoko kotirajo in postajajo najhitreje rastoči vir kakovostnih kadrov. Med vsemi je na prvem mestu LinkedIn (agencije 58 %, podjetja 52 %).

Zakaj je LinkedIn št. 1 orodje vsakega sodobnega kadrovika/ HRM

  • LinkedIn je poslovno omrežje, ima 500+ milijonov članov, uporablja ga več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu.
  • Visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih.
  • V Sloveniji ima osebni profil na LinkedInu 280.000+ poslovnih uporabnikov.
  • Platformo uporablja že 9 milijonov podjetij iz 200 držav.
  • Povprečno pa se na dan pridruži 172.800 novih uporabnikov.
  • Kadroviki imajo preko LinkedIna dostop do največje baze podatkov, ki omogoča najti, raziskati ter doseči prave kandidate (tako aktivne kot tudi pasivne iskalce zaposlitve).
  • Le 20 % potencialnih kandidatov aktivno išče zaposlitev - vendar se jih kar 80 % zanima za pravo novo priložnost.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Seminar je namenjen vodjem oddelkov, vodjem kadrovskih in splošnih služb, kadrovskim delavcem, HRM-managerjem, strokovnim sodelavcem, odgovornim za kadrovsko področje, odgovornim za izobraževanje v podjetjih in vsem, ki se v praksi ukvarjate s kadrovskim področjem.

KORISTI ZA UDELEŽENCE

  • Kako poiskati in pritegniti idealne kandidate na Linkedinu?
  • Razložili vam bomo uporabo LinkedIna za zaposlovanje pasivnih potencialnih kandidatov.
  • Kako povečati učinkovitost vaših zaposlitvenih oglasov za 80 %?
  • Kako predstaviti kulturo vaše organizacije potencialnim kandidatom?
  • LinkedIn premium Recruiter Lite / Recruiter.
  • Kako nastaviti pravi "cevovod" novih potencialnih kandidatov?

PROGRAM

9.00 – 10.30
Uvod - Kako so družbena omrežja spremenila pokrajino kadrovanja?
  • Veliki 3: dinamika omrežij
  • Uporaba posameznih družbenih medijev kadrovanje
  • Kadrovanje 3 dejavniki: stroški, kakovost, hitrost / čas
LinkedIn – najboljši prijatelj sodobnega kadrovika
  • LinkedIn metrika
  • 9 težav, ki vam jih lahko pomaga rešiti LinkedIn
  • Ali bo delovalo tudi za vaš posel?
10.30 – 11.00
Odmor s pogostitvijo
11.00 – 12.30
Vse se začne z vašo zgodbo
  • Vaš osebni profesionalni branding
  • Kaj je osebni profesionalni profil na LinkedInu?
  • 4 ključne sestavine osebnega profila na LinkedInu
  • Kako ustvariti profil, ki "kadruje"?
  • Strategija objav
  • Metrika, ki je pomembna
  • Primeri odličnih osebnih profilov kadrovnikov
  • Najpogostejše napake
  • Etika
Stran podjetja na LinkedIn je ključna
  • Urejanje strani podjetja
  • Pretvarjanje stranke v privržence
  • Oglaševanje
  • Globlji vpogled v analitiko
  • Primer odličnih strani podjetij na LinkedInu
Kako z LinkedInom poiskati idealnega kandidata?
  • Kako najti in pritegniti najboljše pasivne iskalce zaposlitve?
  • Upravljajte svoj »vodovod« talentov.
  • Upravljanje s potencialnimi kandidati Premium: Talent Pipeline, LinkedIn Recruiter
  • 5 najboljših praks kadrovanja na LinkedInu
  • Metrika kadrovanja
12.30. – 12.45
Krajši odmor
12.45. – 14.15
Kako z LinkedInom ciljati na pravega kandidata
  • Na novo odkriti zaposlitveni oglasi (kako povečati učinek za 80 %)
  • Premium zaposlitveni oglasi - kako spraviti oglase za delo na vrh liste
  • Kako razširiti doseg vaših oglasov?
Kako lahko povečate učinkovitost oglasov s pomočjo svojih sodelavcev?
  • Ciljani oglasi za zaposlovanje
  • Osebni in učinkoviti oglasi za nova delovna mesta
  • Oglasi o zaposlitvi in družbeni mediji
Kako predstaviti vašo blagovno znamko in kulturo delodajalca na LinkedInu
  • 6 korakov do močnejše blagovne znamke
  • Blagovna znamka delodajalca = Karierne strani (Career Pages)
  • 5 korakov do odličnih Career Pages
  • Kako prilagoditi sporočila vaše blagovne znamke delodajalca posameznim kandidatom?
  • Kako predstavite svoje najbolj pomembne oglase za delo?
  • »Talent Brand Index« merjenje moči vaše blagovne znamke delodajalca
  • Svetovno najbolj ugledni delodajalci

Mnenja in primeri o LinkedIn rešitvah za zaposlovanje (Evropa)
AppSense, Astralis, Astreya, ACCBC, Consolidated Contractors Company, Huntress Group, ITV, L'Oréal, PepsiCo, Serco, Unilever.

KDO BO Z VAMI

mag. Brigita Lazar Lunder Z vami bo mag. Brigita Lazar Lunder, MBA. Ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Sodeluje na mednarodnih konferencah (že več kot 150), je avtorica številnih člankov o LinkedInu. Že več let svetuje slovenskim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov; med njimi so AMZS, KD Group, CMT, Lek, Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Odelo, GoOpti, Pošta Slovenije, Abanka, Belinka, Sibo Group, Pivovarna Laško, TSmedia, Plastika Skaza, Bisnode, EPPS, Cirtuo, Gatewy2Enterprise. Z LinkedInom je pridobila večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila je mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profil na LinkedInu je med 1 % najbolj obiskanih na svetu.

Prijava na seminar

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x - Dialog title
dialog window