Navigacija
Portal TFL

LinkedIn – današnje orodje managerjev

LinkedIn – današnje orodje managerjev

Uporaba družbenih medijev je ključnega pomena za uspeh v mnogih organizacijah. Prav tako je uporaba družbenih medijev po mednarodni raziskavi za managerje nujna, ker:

  • je 80 % dober način deljenja informacij,
  • imajo v 78 % pozitiven učinek na podjetje,
  • v 76 % pokaže inovativnost managementa in podjetja.

Narediti premik k družbenim medijem, je velika sprememba za večino organizacij in sprememba zahteva vodstvo, čas in trud. Zahteva managerja, ki ve, da prodaja z družbenimi mediji ni samo utrinek.

Zakaj je vaša prisotnost na LinkedInu tako pomembna?

  • LinkedIn je poslovno omrežje, ima 500+ milijonov članov, združuje več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu.
  • Visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih.
  • V Sloveniji ima osebni profil na LinkedInu 280.000+ poslovnih uporabnikov.
  • Platformo uporablja že 9 milijonov podjetij iz 200 držav.
  • 56 % kupcev raziskuje ponudnike prek njihovih profilov na LinkedInu.
  • 44 % kupcev je našlo potencialne ponudnike prek LinkedIna.
  • Sporočilo na LinkedInu ima 7-krat večjo stopnjo odpiranja kot običajna e-pošta.
  • Je 4-krat bolj učinkovito orodje na medpodjetniškem trgu (B2B) kot Facebook ali Twitter.
  • Nekatera podjetja so z LinkedInom povečala prodajo tudi do 40 %.
  • Sodeluje z Microsoftom za še boljšo uporabniško izkušnjo.

Kar 30 % vodilnih kadrov v Sloveniji ima svoj osebni profil na LinkedInu, kar nas uvršča v svetovni vrh. Zato stopite korak pred konkurenco ter pridobite potrebne veščine in znanja.

Formula za 100 % uspeh na LinkedIn je imeti osebni profesionalni profil in stran podjetja na LinkedInu. Imeti profesionalni osebni profil na LinkedInu je kritična sestavina. Vendar je profesionalen osebni profil le prvi korak, temelj za vašo pot do uspeha z LinkedInom.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Namenjen je direktorjem, poslovnežem, vodjem prodaje, vodjem marketinga / trženja, tržnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti.

PET KORISTI ZA UDELEŽENCE

  • Spoznali bomo ključna dejstva o LinkedInu.
  • Zakaj potrebujemo osebni profil in stran podjetja na LinkedInu?
  • Kateri so 4 ključni elementi vašega osebnega profila?
  • Kako do "All-Star" osebnega profila?
  • Primeri odličnih profilov poslovnežev.

PROGRAM

Podkrepljeno s praktičnimi primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.

9.00 – 10.30
Uvod
  • Svet in kupci so se spremenili. Kar je nekoč delovalo, danes ne deluje več ...
  • Zakaj bi poslovneži morali biti na LinkedIn?
  • Zakaj je LinkedIn kralj B2B (medpodjetniškega) mreženja?
  • Ali bo delovalo tudi za vas?
  • Kaj je formula za 100 % uspeh?
  • 4 stebri profesionalnega nastopa na LinkedInu.
  • Zakaj potrebujemo osebni profil in stran podjetja na LinkedInu?
10.30 – 11.00
Odmor s pogostitvijo
11.00 – 12.30
Osebni profesionalni profil na LinkedInu
  • Kaj je osebni profil na LinkedInu?
  • Kako registrirati/ustvariti LinkedIn profil v 3. korakih?
  • Urejanje profila na LinkedInu
  • 4 ključni elementi vašega profila in kako jih izdelati
  • Uglaševanje profila po področjih
  • Kako se predstaviti – optimizacija besedil
  • Kako navezovati stike, širiti mrežo povezav?
  • Odprt : zaprt network
  • Najpogostejše napake
  • Primeri odličnih osebnih profilov poslovnežev
12.30 – 12.45
Krajši odmor
12.45 – 14.15
Izboljšave in nadgradnja vašega osebnega profila na LinkedInu
  • All-Star osebni profil na LikedInu
  • Osnovni : premium profil na LinkedInu (da/ne)
  • Kako izgraditi svojo profesionalno blagovno znamko na LinkedIn?
  • Vzpostavitev relevanosti in izgradnja močnih poslovnih odnosov
  • Etika & najpogostejše napake
Stran podjetja na LinkedInu
  • Zakaj je morda stran podjetja na LinkedInu bolj pomembna od spletne strani vašega podjetja?

KDO BO Z VAMI

mag. Brigita Lazar Lunder Z vami bo mag. Brigita Lazar Lunder, MBA. Ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Sodeluje na mednarodnih konferencah (že več kot 150), je avtorica številnih člankov o LinkedInu. Že več let svetuje slovenskim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov; med njimi so AMZS, KD Group, CMT, Lek, Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Odelo, GoOpti, Pošta Slovenije, Abanka, Belinka, Sibo Group, Pivovarna Laško, TSmedia, Plastika Skaza, Bisnode, EPPS, Cirtuo, Gatewy2Enterprise. Z LinkedInom je pridobila večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila je mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profil na LinkedInu je med 1 % najbolj obiskanih na svetu.

Prijava na seminar

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

Potrebujete pomoč? Pokličite nas na 01 432 42 43 ali pošljite sporočilo.
 
x Dialog title
dialog window