Navigacija
Portal TFL

LinkedIn – orodje za vodilne, ki želijo zaslužiti več

Z LinkedInom do:

  • ➢ Bolj učinkovitega marketinga
  • ➢ Več potencialnih strank
  • ➢ Večje prodaje
  • ➢ Več lojalnih strank
  • ➢ Večjega tržnega deleža
  • ➢ Odličnih kadrov

71 % uporabnikov spleta uporablja družbene medije. Po zadnjih mednarodnih raziskavah družbena omrežja vplivajo na kar 75 % nakupnih odločitev.

Zakaj je vaša prisotnost na LinkedInu pomembna za prodajo, trženje in kadrovanje

Uporaba LinkedIna v poslovnem svetu predstavlja nov kanal pridobivanja poslovnih priložnosti in posledično zaslužka.

Ste prepričani, da res dobro poznate LinkedIn?

Ali izkoriščate vse njegove prednosti za pridobivanje novih poslovnih priložnosti?

Ali vaš osebni profil upošteva 4 ključne elemente za uspeh na LinkedInu?

Čas je, da izkoristite LinkedIn v svojo korist in pridete do novih poslovnih partnerjev.
Mi vam bomo pri tem pomagali, zato se prijavite na seminar.

Še nekaj dejstev, ki pričajo v prid uporabe LinkedIna:

  • LinkedIn je poslovno omrežje, ima 500+ milijonov članov, združuje več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu.
  • Visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih.
  • V Sloveniji ima osebni profil na LinkedInu 280.000+ poslovnih uporabnikov.
  • Platformo uporablja že 9 milijonov podjetij iz 200 držav.
  • 56 % kupcev raziskuje ponudnike prek njihovih profilov na LinkedInu.
  • 44 % kupcev je našlo potencialne ponudnike prek LinkedIna.
  • Sporočilo na LinkedInu ima 7-krat večjo stopnjo odpiranja kot običajna e-pošta.
  • Je 4-krat bolj učinkovito orodje na medpodjetniškem trgu (B2B) kot Facebook ali Twitter.
  • Nekatera podjetja so z LinkedInom povečala prodajo tudi do 40 %.
  • Sodeluje z Microsoftom za še boljšo uporabniško izkušnjo.

Kar 30 % vodilnih kadrov v Sloveniji ima svoj osebni profil na LinkedInu, kar nas uvršča v svetovni vrh. Vendar ima samo 3 % podjetij v Sloveniji svojo stran na LinkedInu. Zato stopite korak pred konkurenco ter pridobite potrebne veščine in znanja.

Formula za 100 % uspeh na LinkedIn je imeti osebni profesionalni profil in stran podjetja na LinkedInu. Imeti profesionalni osebni profil na LinkedInu je za današnji čas nujno potrebe, vendar le prvi korak, temelj za vašo pot do uspeha z LinkedInom.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Namenjen je direktorjem, poslovnežem, vodjem prodaje, vodjem marketinga / trženja, tržnikom, podjetnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti.

PET KORISTI ZA UDELEŽENCE

  • Spoznali bomo ključna dejstva o LinkedInu.
  • Zakaj potrebujemo osebni profil in stran podjetja na LinkedInu?
  • Kateri so 4 ključni elementi vašega osebnega profila?
  • Kako do "All-Star" osebnega profila?
  • Primeri odličnih profilov poslovnežev.

PROGRAM

Podkrepljeno s praktičnimi primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.

9.00 – 10.30
Svet in kupci so se spremenili & kako LinkedIn spreminja vaše poslovanje
  • Zakaj bi poslovneži morali biti na LinkedIn?
  • Zakaj je LinkedIn kralj B2B (medpodjetniškega) mreženja?
  • Nov model prodaje z družbenimi mediji
  • Učinek družbenih medijev na prodajo
  • Vpliv LinkedIna na vaše poslovanje
  • Bo delovalo tudi za vaš posel?
10.30 – 11.00
Odmor s pogostitvijo
11.00 – 12.30

Prodaja in trženje z LinkedInom 1 : Formula za 100 % uspeh

4 ključni elementi vašega profila in kako jih izdelati

  • Kako izgraditi svojo profesionalno blagovno znamko na LinkedIn?
  • Objave & članki – dodana vrednost
  • All- Star osebni profil na LinkedInu
  • Primeri odličnih osebnih profilov poslovnežev
12.30 – 12.45
Krajši odmor
12.45 – 14.15
Prodaja in trženje z LinkedInom - nadaljevanje
  • Izgradnja poslovnega omrežja
  • 3 načini povezovanja
  • GDPR usklajenost
  • Napredno iskanje kontaktov, podjetij, kadrov
    • Vzpostavitev relevantnosti in izgradnja močnih poslovnih odnosov
  • Osnovni: premium profil na LinkedInu (da/ne)
  • Metrika, ki je pomembna
  • Vaš Social Selling Index (SSI)
  • Etika & 7 zelo »nevarnih« napak
  • CRM integracija
Trženjska orodja na LinkedInu (stran podjetja, ...)
  • 12 trženjskih orodij
  • Stran podjetja na LinkedInu
  • 7 pogojev za registracijo strani podjetja na LinkedInu
  • Urejanje
  • Posodobitve & dodana vrednost
  • 3 nasveti za promocijo vaše strani podjetja na LinkedInu
  • Oglaševanje na LinkedInu
  • E-mail marketing z LinkedInom (GDPR usklajeno)
  • Blagovna znamka delodajalca
  • Najboljše strani na LinkedInu 2017
  • Integracija LinkedIna v vsek kanale komuniciranja

Dodatna gradiva:

  • Vzorci prodajnih pisem: Message Templates
  • Ultimate 14-Point Checklist to a Lead Generating LinkedIn Profile
  • 10 S T E P S F O R L E A D I N G IN THE DIGITAL AGE, Executive Playbook, 2018
  • Posebno darilo gradivo AN INTRODUCTION TO LINKEDIN FOR BUSINESS, Hubspot
  • TOP LinkedIn strani 2017 ppt

Zaradi lažjega sledenja vsebini priporočamo uporabo namiznih računalnikov ali tablic.

KDO BO Z VAMI

mag. Brigita Lazar Lunder Z vami bo mag. Brigita Lazar Lunder, MBA. Ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Sodeluje na mednarodnih konferencah (že več kot 150), je avtorica številnih člankov o LinkedInu. Že več let svetuje slovenskim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov; med njimi so AMZS, KD Group, CMT, Lek, Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Odelo, GoOpti, Pošta Slovenije, Abanka, Belinka, Sibo Group, Pivovarna Laško, TSmedia, Plastika Skaza, Bisnode, EPPS, Cirtuo, Gatewy2Enterprise. Z LinkedInom je pridobila večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila je mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profil na LinkedInu je med 1 % najbolj obiskanih na svetu.

Prijava na seminar

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

Potrebujete pomoč? Pokličite nas na 01 432 42 43 ali pošljite sporočilo.
 
x Dialog title
dialog window