×

2. člen

Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije

Uradni list RS 14-542/2012 objava 24. 2. 2012

Veljavnost
velja od 25. 2. 2012 do 31. 12. 2018 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2012-01-0542
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije za leto 2014
1.
Najnižje osnovne plače od 1. 3. 2012

Tarifni razred

Mesečno v €

Na uro dela v €

I.

400,20

2,30

II.

415,86

2,39

III.

483,72

2,78

IV

534,18

3,07

V.

598,56

3,44

VI.

708,18

4,07

VII.

798,66

4,59

2.
Najnižje osnovne plače od 1. 3. 2012 za vozno osebje znašajo:

Mesečno
v €

Na uro
dela €

Kompenzacija za čas malice/dan

Voznik

588,12

3,38

1,22 €

S kolektivno pogodbo na podjetniški ravni se lahko določi, da se kompenzacija za čas malice na dan uredi drugače.
3.
Usklajevanje najnižjih osnovnih plač
(1)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se v januarju tekočega leta uskladijo v višini 85 % rasti cen življenj­skih potrebščin preteklega leta. Za uskladitev se uporabi uradni podatek SURS o povprečni letni stopnji rasti cen življenjskih potrebščin. Višina mesečne najnižje osnovne plače se pri tem določi iz urnega zneska.
(2)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se na način iz prejšnjega odstavka prvič uskladijo januarja 2013.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window