×

2. člen

Pravilnik o spremembi in dopolnitvah Pravilnika o izvajanju Zakona o davčnem postopku

Uradni list RS 74-2313/2023 objava 7. 7. 2023

Veljavnost
velja od 8. 7. 2023 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2023-01-2313 EVA2023-1611-0054
Sprejel
Ministrstva
Za 85.k členom se dodajo novo III.C poglavje in novi 85.l, 85.m, 85.n, 85.o, 85.p in 85.r člen, ki se glasijo:
85.l člen
(elektronsko poslovanje)
Poročevalski operater platforme pošlje obvestila in informacije na podlagi III.Č poglavja ZDavP-2 v elektronski obliki prek portala e-Davki.
85.m člen
(način poročanja poročevalskih operaterjev platform)
(1)
Poročevalski operater platforme sporoči finančni upravi vse informacije iz 255.aa in 255.ac člena ZDavP-2 v elektronski obliki prek portala e-Davki.
(2)
Poročevalski operater platforme sporoči informacije iz prvega odstavka 255.aa člena ZDavP-2 v skladu z Navodilom o obliki, vsebini in načinu dostave podatkov, ki jih sporočajo poročevalski operaterji platform Finančni upravi Republike Slovenije, ki je Priloga 23 tega pravilnika in je njegov sestavni del.
(3)
Šteje se, da je poročevalski operater platforme uspešno sporočil informacije, ko finančna uprava potrdi prejete podatke (validacija) in poročevalski operater platforme prejme potrdilo o uspešni oddaji poročila.
85.n člen
(izbira države članice)
Poročevalski operater platforme iz 255.ač člena ZDavP-2 sporoči izbiro države članice za izpolnitev zahtev glede poročanja finančni upravi v elektronski obliki prek portala e-Davki in navede, za katero poročevalsko obdobje velja izbira države članice za poročanje.
85.o člen
(izvajanje pravil v zvezi z izključenim operaterjem platforme)
(1)
Če operater platforme šteje, da je izključeni operater platforme, vloži vlogo z dokazili, iz katerih je razvidno, da je njegov celotniposlovni model tak, da nima prodajalcev, o katerih se poroča.
(2)
Vlogo vloži pri finančni upravi v elektronski obliki prek portala e-Davki.
85. p člen
(registracija tujega operaterja platforme, ki ni kvalificiran operater platforme)
Če tuji poročevalski operater platforme iz 255.aj člena ZDavP-2 izbere za državo registracije Republiko Slovenijo, vloži vlogo za registracijo pri finančni upravi v elektronski obliki prek portala e-Davki.
85.r člen
(ponovna registracija tujega operaterja, ki ni kvalificiran operater platforme)
(1)
V primeru preklicane registracije tujega poročevalskega operaterja platforme ta ob vložitvi vloge za ponovno registracijo priloži ustrezno jamstvo v obliki pisne izjave, da bo izpolnil zahteve glede poročanja v EU, vključno z vsemi še neizpolnjenimi zahtevami glede poročanja.
(2)
Vlogo za ponovno registracijo vloži pri finančni upravi v elektronski obliki prek portala e-Davki.«.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window