×

1. člen

Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2013

Uradni list RS 102-3951/2012 objava 21. 12. 2012

Veljavnost
velja od 1. 1. 2013 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2012-01-3951 EVA2012-1611-0205
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2012 Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2014
Zneski olajšav, določeni v 111. členu, prvem in drugem odstavku 112. člena, petem odstavku 113. člena, prvem in drugem odstavku 114. člena in v prvem odstavku 117. člena ter zneski skupnega dohodka, ki so določeni v drugem in tretjem odstavku 111. člena Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 13/11 - uradno prečiščeno besedilo, 9/11 - ZUKD-1, 24/12, 30/12, 40/12 - ZUJF, 75/12 in 94/12; v nadaljnjem besedilu ZDoh-2) se za leto 2013 uskladijo tako, da znašajo:
1.   splošna olajšava                           3.302,70 eura
     1.1. dodatna splošna olajšava za
     zavezance s skupnimi dohodki do 10.866,37
     eura                                       3.217,12 eura
     1.2. dodatna splošna olajšava za
     zavezance s skupnimi dohodki nad
     10.866,37 eura do 12.570,89 eura           1.115,94 eura
2.   osebne olajšave:
     - invalidu s 100% telesno okvaro          17.658,84 eura
     - po dopolnjenem 65. letu starosti         1.421,35 eura
3.   posebna osebna olajšava za rezidenta, ki
     se izobražuje in ima status dijaka ali
     študenta                                   2.477,03 eura
4.   posebna olajšava za prvega vzdrževanega
     otroka                                     2.436,92 eura
5.   posebna olajšava za vzdrževanega otroka,
     ki potrebuje posebno nego in varstvo       8.830,00 eura
6.   za vsakega nadaljnjega vzdrževanega
     otroka se olajšava za prvega vzdrževanega
     otroka oziroma olajšava za otroka, ki
     potrebuje posebno nego in varstvo poveča
     za:
     - drugega vzdrževanega otroka za             212,32 eura
     - tretjega vzdrževanega otroka za          1.981,62 eura
     - četrtega vzdrževanega otroka za          3.750,93 eura
     - petega vzdrževanega otroka za            5.520,22 eura
     - vse nadaljnje vzdrževane otroke za       1.769,30 eura
     glede na višino olajšave za predhodnega
     vzdrževanega otroka
7.   posebna olajšava za vsakega drugega
     vzdrževanega družinskega člana             2.436,92 eura
8.   olajšava za prostovoljno dodatno
     pokojninsko zavarovanje                    2.819,09 eura
9.   posebna osebna olajšava za rezidenta -          7.576,62
     čezmejnega delovnega migranta                      eura.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window