×

1. člen

Aneks h Kolektivni pogodbi za kemično in gumarsko industrijo Slovenije

Uradni list RS 104-4589/2009 objava 18. 12. 2009

Veljavnost
velja od 19. 12. 2009 stanje na dan9. 11. 2026
Oznake
SOP2009-01-4589
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Najnižje osnovne plače iz prvega odstavka 1. točke tarifne priloge Kolektivne pogodbe za kemično in gumarsko industrijo Slovenije (Uradni list RS, št. 37/07, 95/07) se povečajo za 2,3 odstotka in od 1. 8. 2009 dalje znašajo v EUR za polni delovni čas:
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|Tarifni razred    |  I. skupina  | II. skupina | III. skupina |
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|I.                |        374,60|       411,28|        461,42|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|II.               |        417,05|       452,41|        507,54|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|III.              |        462,76|       503,99|        566,30|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|IV.               |        517,42|       563,52|        633,19|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|V.                |        583,01|       634,96|        713,45|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|VI/0.             |        655,89|       714,33|        802,64|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|VI/1.             |        710,53|       773,86|        869,52|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|VII/0.            |        797,99|       869,11|        976,53|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|VII/1.            |        863,59|       940,54|      1.056,79|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|VIII.             |      1.009,33|     1.099,29|      1.235,17|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
|IX.               |      1.136,85|     1.238,16|      1.391,23|
+------------------+--------------+-------------+--------------+
Vrednosti najnižjih osnovnih plač v gornji tabeli pomenijo uskladitev veljavnih vrednosti z rastjo življenjskih stroškov za leto 2009. V zneskih niso všteti uskladitveni dodatki iz let 2004 in 2005, ki so jih bili delodajalci dolžni vključiti v osnovne plače v skladu z Aneksom h Kolektivni pogodbi za kemično in gumarsko industrijo Slovenije (Uradni list RS, št. 95/07) najkasneje pri obračunu plač za april 2008 (izplačilo v maju 2008). Delodajalci so dolžni pri primerjavi in usklajevanju osnovnih plač zaposlenih z najnižjimi osnovnimi plačami po tej kolektivni pogodbi upoštevati tudi te uskladitvene dodatke, in sicer na enak način in v enakem deležu, v kakršnem so jih prenesli v osnovne plače zaposlenih.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window