×

1. člen

Odredba o določitvi najnižjega dohodka kmečkega gospodarstva, ki je podlaga za vključitev v obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje

Uradni list RS 35-2055/2001 objava 11. 5. 2001

Veljavnost
velja od 12. 5. 2001 do 28. 2. 2002 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2001-01-2055 EVA2001-2611-0016
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Odredba o določitvi najnižjega katastrskega dohodka oziroma drugega dohodka na kmetiji, ki je podlaga za vključitev v obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje Odredba o določitvi najnižjega dohodka kmečkega gospodarstva, ki je podlaga za vključitev v obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje
Kmet se v letu 2001 obvezno vključi v pokojninsko in invalidsko zavarovanje (v nadaljnjem besedilu: obvezno zavarovanje) na podlagi 16. člena zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (Uradni list RS, št. 106/99, 72/00 in 124/00), če je dohodek kmečkega gospodarstva iz kmetijske dejavnosti v letu 2000 dosegel najmanj 926.497 tolarjev.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window