×

9. člen

Spremembe in dopolnitve Kolektivne pogodbe za obrt in podjetništvo

Uradni list RS 99-3803/2012 objava 18. 12. 2012

Veljavnost
velja od 18. 12. 2012 stanje na dan11. 11. 2026
Oznake
SOP2012-01-3803
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Spremeni in dopolni se 37. člen, tako da glasi:
»(1)
Zneski najnižjih osnovnih plač za posamezni tarifni razred, veljavni na dan 1. 1. 2012 znašajo:
I. tarifni razred 547,15 EUR
II. tarifni razred 568,83 EUR
III. tarifni razred 614,33 EUR
IV. tarifni razred 628,42 EUR
V. tarifni razred 666,34 EUR
VI. tarifni razred 763,86 EUR
VII. tarifni razred 893,88 EUR
VIII. tarifni razred 1.002,22 EUR.
(2)
Urna postavka najnižje osnovne plače se določi tako, da se zneski iz prejšnjega odstavka delijo s 174.
(3)
Če bo povprečna letna inflacija v obdobju januar-de­cember 2012 v primerjavi z obdobjem januar-december 2011 presegla 0,5 %, se najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi in osnovne plače delavcev za leto 2012, za mesec januar 2013 in naprej povečajo za dejansko povprečno letno inflacijo (vir: SURS).«
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window