×

14. člen

Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov na odlagališčih

Uradni list RS 70-3839/2010 objava 3. 9. 2010

Veljavnost
velja od 4. 9. 2010 do 21. 2. 2014 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2010-01-3839 EVA2009-2511-0046
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Povezave
Pravilnik o obliki in vsebini napovedi za odmero takse za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov na odlagališčih
(1)
Z globo od 1.000 eurov do 50.000 eurov se za prekršek kaznuje pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki je zavezanec iz prvega odstavka 7. člena te uredbe oziroma plačnik iz drugega odstavka 10. člena te uredbe, če:
1.
ne vodi evidence o količini odloženih odpadkov, za katere je nastala obveznost za obračun okoljske dajatve, ločeno po posamezni vrsti odpadkov v skladu s prvim odstavkom 8. člena in prvim odstavkom 11. člena te uredbe,
2.
ne predloži obračuna okoljske dajatve carinskemu organu do 25. dne v mesecu po poteku meseca, za katerega je nastala obveznost za plačilo okoljske dajatve v skladu z drugim odstavkom 8. člena in drugim odstavkom 11. člena te uredbe,
3.
ne prijavi začetka, spremembe, prekinitve in prenehanja opravljanja dejavnosti v rokih, določenih v 12. členu te uredbe.
(2)
Z globo od 400 eurov do 4.000 eurov se kaznuje za prekršek iz prejšnjega odstavka tudi odgovorna oseba pravne osebe ali samostojnega podjetnika posameznika.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window