×

2. člen

Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost

Uradni list RS 77-3376/2019 objava 20. 12. 2019

Veljavnost
velja od 1. 1. 2020 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2019-01-3376 EVA2019-1611-0105
Sprejel
Ministrstva
23. člen se spremeni tako, da se glasi:
»23. člen
(Pridobitev rabljenega prevoznega sredstva znotraj Unije)
(1)
DDV se obračuna in plača od pridobitve rabljenega prevoznega sredstva iz druge države članice, če davčni zavezanec, ki je identificiran za namene DDV v Sloveniji, prevozno sredstvo pridobi pod pogoji iz drugega odstavka 93.a člena ZDDV-1.
(2)
DDV se od pridobitve rabljenega prevoznega sredstva ne obračuna in ne plača, če je prodajalec:
-
davčni zavezanec s sedežem v drugi državi članici in je od dobave prevoznega sredstva obračunal DDV od dosežene razlike v ceni po posebni ureditvi za rabljeno blago, ali
-
fizična oseba, mali davčni zavezanec ali pravna oseba, ki ni davčni zavezanec, ki pri nabavi prevoznega sredstva, ki ga dobavi v Slovenijo, ni imel pravice do odbitka DDV v svoji državi članici.
(3)
Davčni zavezanec iz prvega odstavka tega člena, ki pridobi rabljeno prevozno sredstvo iz druge države članice in to prevozno sredstvo ni namenjeno nadaljnji prodaji, pridobitev prijavi na obrazcu DDV-PPS, ki je Priloga I tega pravilnika in njegov sestavni del. Obrazec DDV-PPS davčni zavezanec predloži prek sistema eDavki.
(4)
Davčni zavezanec, identificiran za namene DDV, ki pridobi rabljeno prevozno sredstvo zaradi nadaljnje prodaje in prevoznega sredstva ne registrira, ne predloži obrazca DDV-PPS.«.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window