×

30. člen

Navodilo o poročanju storitvene in dela blagovne menjave, transferov, poslovnih in finančnih terjatev in obveznosti ter kapitalskih naložb z nerezidenti

Uradni list RS 157-3948/2022 objava 16. 12. 2022

Veljavnost
velja od 1. 1. 2023 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2022-01-3948
Sprejel
Banka Slovenije
Povezave
Navodilo za izvajanje sklepa o obveznosti poročanja o poslovanju s tujino
30. člen
(dodatna navodila za poročanje SN11, SN11-T)
Pri poročanju SN11, SN11-T poročevalci upoštevajo naslednja navodila:
1.
Lastniški delež, ki je manjši kot 10 %, se poroča na poročilu KRD (instrument E), lastniški delež enak ali večji 10 % se poroča na poročilu SN, prenos med poročili je določen v 9. točki 20. člena tega navodila.
2.
Če je poročevalec SN tudi obveznik za poročanje KRD,:
-
se dobiček razporejen za izplačilo, pri katerem prejem izplačila ni v enakem obdobju kot obdobje sprejetja sklepa o razdelitvi dobička, prikaže tudi na KRD poročilu na terjatvah pod vrsto instrumenta »O«. Ko je dobiček dejansko izplačan, se terjatev na KRD zapre;
-
se obveznost iz naslova nevplačanega vpoklicanega kapitala poroča tudi na poročilu KRD z vrsto instrumenta »O«. Ko je kapital vplačan, se obveznost na KRD zapre;
-
se vplačani in še nevpisani kapital v tujo družbo prikaže na KRD poročilu na terjatvah pod vrsto instrumenta »O«. Ko je kapital vpisan, se terjatev na KRD zapre in prikaže na poročilu SN11-T.
3.
Če je poročevalec SN tudi obveznik za poročanje BST in je pri dobičku razporejenem za izplačilo obračunan davčni odtegljaj (bruto ni enako neto), se vrednost davčnega odtegljaja poroča kot izdatek v BST poročilu pod šifro postavke »300000«.
4.
V primeru naložbe v nepremičnino v tujini (vrsta naložbe 11/3) se kot vrednost poroča tržno vrednost. Če poročevalec ne razpolaga s tržno vrednostjo, poroča pošteno vrednost nepremičnine, če nima tudi slednje, upošteva nabavno vrednost nepremičnine. Ne glede na izbrano razvrstitev nepremičnine glede namena uporabe in glede izbranega načina vrednotenja nepremičnine, se v poročilu ne prikazuje znižanj vrednosti nepremičnine zaradi amortizacije. V »Ostale spremembe« se poroča le oslabitve in morebitna povečanja vrednosti ob uporabi modela poštene vrednosti.
5.
Uporabijo se okvirne podskupine iz kontnega načrta za poročilo SN naštete v Prilogi 1, ki je sestavni del tega navodila. Upošteva se del, ki je v lasti poročevalcev. Vsebinsko se upošteva računovodske izkaze tuje družbe.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window