×

4. člen

Uredba o spremembah in dopolnitvah Uredbe o enotni metodologiji in obrazcih za obračun in izplačilo plač v javnem sektorju

Uradni list RS 48-2423/2009 objava 26. 6. 2009

Veljavnost
velja od 1. 7. 2009 stanje na dan11. 11. 2026
Oznake
SOP2009-01-2423 EVA2009-3111-0069
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
V 19. členu se besedilo 10., 23., 35. in 36. odstavka spremeni tako, da se glasi:
»(10) Kadar je pri izračunavanju plače potrebno upoštevati zmanjšanje osnovne plače glede na prvi odstavek 14. člena ZSPJS, se na plačilni listi prikaže osnovna plača za obračun III (Z116).
(23)
Pri premestitvi javnega uslužbenca na novo delovno mesto oziroma pri imenovanju v nov naziv v obdobju do 1. marca 2010 je treba pri izračunu skupne razlike za odpravo nesorazmerja (Z107) na eni strani upoštevati plačni razred prevedene plače novega delovnega mesta oziroma novega naziva in na tej podlagi določiti ustrezen plačni razred prevedene plače javnega uslužbenca na novem delovnem mestu oziroma v novem nazivu (Z105), na drugi strani pa plačni razred javnega uslužbenca, v katerega je uvrščen na novem delovnem mestu oziroma v novem nazivu v skladu z 19. in 20. členom ZSPJS. Če obstajajo primeri, ko je na delovnem mestu, na katerega je javni uslužbenec premeščen, oziroma v nazivu, v katerega je imenovan, primerljivi znesek plače (Z111) višji od primerljivega zneska plače (Z104), se za javnega uslužbenca ob premestitvi na to delovno mesto oziroma imenovanju v ta naziv izračuna primerljivi znesek plače, določen po ZSPJS (Z104) in primerljivi znesek plače javnega uslužbenca, izračunan in določen po predpisih in kolektivnih pogodbah, ki so se uporabljali do začetka izplačila plač po ZSPJS (Z111).
(35)
Če je potrebno funkcionarju znižati plačo oziroma nadomestilo v skladu z 39. členom Zakona o preprečevanju korupcije, se bruto plača funkcionarja (Z080) zniža za ustrezen odstotek. Odbitek se odšteje od bruto plače (Z080) pri čemer se vrednost odbitka izračuna od seštevka tipa izplačil A, B, C, D in G za vsak mesec. Odbitek se odšteje od mesečnega seštevka bruto plače (Z080), pri tem pa odšteta vrednost ne sme biti večja od zneska, izračunanega na naslednji način: minimalna plača / 174 x ure tipa izplačil A+B+C.
(36)
Odbitek plače funkcionarja (Z610) v višini štirih odstotkov, izračunan od osnovne plače (Z070) oziroma od osnovne plače za obračun (Z108) za povprečno mesečno delovno obveznost (174 normiranih ur), se odšteje od bruto plače 3. stopnje, pri čemer pa je vrednost odbitka potrebno preračunati na ure A, B in G.«.
Za 36. odstavkom se dodata nova 37. in 38. odstavek, ki se glasita:
»(37) V uredbi se pri izrazih 2. člena v izračunih, ki vsebujejo Z070, (v primeru nastopa katere od osnovnih plač za obračun), Z070 nadomesti z vrsto osnovne plače za obračun, ki jo je potrebno upoštevati. To se upošteva pri izrazih: Z151 (če je vrednost (Z100-Z120)/Z050 pozitivna se razliko do minimalne plače izračuna, drugače pa ne), Z551, Z571, Z590 in A020 (urna postavka Z151 x ure rednega dela A010).
(38)
Ne glede na določitev vrst izplačil tipa izplačil D (delovna uspešnost) iz 3. člena te uredbe se v letu 2009 upoštevajo omejitve izplačil redne delovne uspešnosti v skladu s 36.a členom in delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela v skladu s 36.b členom Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leti 2008 in 2009 (Uradni list RS, št. 26/09).«.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window