×

42. člen

Zakon o prometnem davku (ZPD)

Uradni list RS 4-245/1992 objava 25. 1. 1992

Veljavnost
velja od 26. 1. 1992 do 6. 1. 1999 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
kraticaZPD SOP1992-01-0245 EPA0417
Sprejel
Skupščina Republike Slovenije
Povezave
Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV)
Davčni zavezanec - pravna oseba sestavlja obračun akontacije prometnega davka mesečno ali trimesečno in ga predloži v 20 dneh po poteku obračunske dobe.
Davčni zavezanec - zasebnik sestavlja obračun akontacije prometnega davka mesečno ali trimesečno in ga predloži v 20 dneh po poteku obračunske dobe. Davčni zavezanec - zasebnik, ki opravlja trgovsko dejavnost in sestavlja obračun akontacije prometnega davka mesečno ali trimesečno na podlagi popisa zalog, predloži obračun akontacije prometnega davka v 20 dneh po poteku obračunske dobe.
Obračun akontacije prometnega davka predložijo davčni zavezanci davčnemu organu, pri katerem se vodijo kot davčni zavezanci.
Davčni zavezanec iz prvega in drugega odstavka tega člena predloži z obračunom akontacije davka tudi naloge za vplačilo razlike oziroma dokazilo o plačilu razlike, če so vplačane akontacije prometnega davka manjše od zneska davčne obveznosti, določene s tem obračunom, za več vplačane zneske pa lahko vloži zahtevo za vračilo prometnega davka ali pisno obvestilo, da bo za več vplačane zneske zmanjšal naslednjo akontacijo.
Preveč plačani prometni davek se vrne v petih dneh potem, ko davčni organ ugotovi utemeljenost pisnega zahtevka za vračilo prometnega davka.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window