×

42. člen

Kolektivna pogodba za gozdarstvo Slovenije

Uradni list RS 68-2426/1994 objava 28. 10. 1994

Veljavnost
velja od 1. 11. 1994 do 31. 12. 2004 stanje na dan10. 11. 2026
Oznake
SOP1994-01-2426
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba za gozdarstvo Slovenije
Dolžina letnega dopusta se določa po naslednjih osnovah in merilih:
delovna doba
    – do 5 let                                             18 delovnih dni
    in na to za vsakih 5 let delovne dobe po                2 delovna dneva
do 25 let delovne dobe
    – nad 25 let                                           30 delovnih dni
    delovni pogoji
    – glede na zahtevnost dela od                      1 do 3 delovne dni
    – glede na težavne delovne pogoje do                 1-3 delovne dni
    socialni in drugi pogoji
    

- delavci, ki so dopolnili najmanj
50 let starosti, največ do 5 delovnih dni;

- delavci, ki jim je priznana najmanj
60 % telesna okvara, do največ 5 delovnih dni;

- delovnim invalidom, ki imajo pravico
do skrajšanega delovnega časa, do največ 5 delovnih dni;

- delavcem, ki negujejo in varujejo
težje telesno ali duševno prizadeto osebo, do največ 5 delovnih dni;

- delavci za otroke s kroničnimi obolenji, do 3 delovne dni;

- delavki za otroke, mlajše od 3 let starosti
in delavki oziroma delavcu samohranilcu
otroka do 14 let starosti, za vsakega otroka največ 2 delovna dneva;

- delavkam za otroke stare 3 do 7 let, za vsakega otroka 1 delovni dan;

- delovnim invalidom II. in III. kategorije, do 2 delovna dneva;

- delavcem mlajšim od 18 let, 7 delovnih dni.

Na podlagi teh kriterijev poslovodni organ določi konkretno število dni dopusta za posameznega delavca.

BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window