×

27. člen

Kolektivna pogodba za kmetijstvo in živilsko industrijo Slovenije

Uradni list RS 47-1789/1994 objava 30. 7. 1994

Veljavnost
velja od 30. 6. 1994 do 4. 7. 2001 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP1994-01-1789
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba za kmetijstvo in živilsko industrijo Slovenije
Letni dopust
Delavec ima pravico do letnega dopusta v trajanju najmanj 18 delovnih dni.
Pri določanju dolžine letnega dopusta se morajo upoštevati:
– delovni pogoji v katerih delavec dela;
– prispevek delavca k delu;
– zahtevnost dela, h kateremu je delavec razporejen;
– delovna doba;
– zdravstveno stanje in socialne razmere v katerih delavec živi.
Delavcu pripada glede na delovno dobo še naslednje število dni letnega dopusta:
– od 1 leta do 5 let                         1 dan
– od 6 let do 10 let                         2 dni
– od 11 let do 15 let                        3 dni
– od 16 let do 20 let                        4 dni
– od 21 let do 25 let                        5 dni
– od 26 let do 30 let                        6 dni
– nad 30 let                                 8 dni
V pogoje dela, za katere pripada delavcu dodatno najmanj 2 dni letnega dopusta štejemo:
– škodljive vplive delovnega okolja (neugodna klima, prah, sevanje, delo s strupenimi snovmi, delo na prostem v neugodnih vremenskih razmerah, težko fizično delo, nočno delo ipd.), v primerih, ko delavec dela v teh pogojih najmanj 1/3 delovnega časa na leto.
Direktor dodeli delavcu, ki je dosegel nadpovprečne delovne rezultate, do 3 dni letnega dopusta.
Na osnovi socialnih in zdravstvenih razmer pripada delavcu:
– materi za vsakega predšolskega otroka                                1 dan
– delavki oziroma delavcu samohranilcu za vsakega otroka               1 dan
– invalidu II. oziroma III. kategorije invalidnosti ter
delavcu z najmanj 60% telesno okvaro                                   3 dni
– delavcu oziroma delavki, ki neguje ali varuje
težje telesno ali duševno prizadeto osebo                              3 dni
– delavcu oziroma delavki, ki dopolni 50 let se letni
dopust poveča za                                                       5 dni
Mladoletnemu delavcu, ki še ni dopolnil 18 let starosti pripada poleg letnega dopusta po osnovah in merilih iz te pogodbe še dodatno 7 dni dopusta.
Delavec ima pravico 3 dni letnega dopusta izrabiti tiste dneve, ki jih sam določi, če o tem obvesti nadrejenega vodjo najkasneje 2 dni pred nastopom tega dopusta in s tem ni moten delovni proces.
Proste sobote se ne vštevajo v letni dopust.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window