×

4. člen

Uredba o načinu določanja in višini letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu

Uradni list RS 59-2360/2013 objava 12. 7. 2013

Veljavnost
velja od 15. 7. 2013 do 13. 10. 2017 stanje na dan12. 10. 2026
Oznake
SOP2013-01-2360 EVA2013-2430-0083
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Povezave
Uredba o načinu določanja in višini letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu Uredba o letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu
4. člen
(upoštevanje emisijskih lastnosti težkih vozil)
(1)
Za tovorna vozila in avtobuse (kategorije N(2) in N(3) ter M(2 )in M(3)), katerih motor ustreza višjim emisijskim zahtevam od EURO IV, se letna dajatev iz 2. člena zniža, in sicer:
-
EURO V: za 25 % in
-
EURO VI ali višje zahteve: za 35 %.
(2)
Za tovorna vozila in avtobuse, katerih motor ne ustreza emisijskim zahtevam EURO IV, se višina letne dajatve iz 2. člena zviša, in sicer:
-
EURO III: za 10 %,
-
EURO II: za 20 %,
-
EURO I: za 30 % in
-
EURO 0 ali nižje zahteve: za 40 %.
(3)
Šteje se, da vozilo iz prejšnjega odstavka tega člena ustreza emisijskim zahtevam EURO II, če je bilo prvič registrirano pred 1. oktobrom 2001, za EURO I pred 1. oktobrom 1996 in za EURO 0 ali nižje pred 1. oktobrom 1993. Drugačna uvrstitev se lahko uveljavlja le z vpisom ustreznega podatka v evidenco registriranih vozil, na podlagi potrdila proizvajalca vozila oziroma njegovega zastopnika, da vozilo izpolnjuje zahteve glede emisij izpušnih plinov po emisijskih zahtevah EURO I oziroma EURO II oziroma EURO III.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window