×

65. člen

Zakon o starševskem varstvu in družinskih prejemkih (ZSDP)

Uradni list RS 97-4794/2001 objava 4. 12. 2001

Veljavnost
velja od 19. 12. 2001 do 28. 4. 2014 stanje na dan13. 11. 2026
Oznake
kraticaZSDP SOP2001-01-4794 EPA0559-II EVA1998-2611-0073
Sprejel
Državni zbor Republike Slovenije
Povezave
Zakon o družinskih prejemkih (ZDPre) Zakon o starševskem varstvu in družinskih prejemkih (ZSDP-1)
65. člen
(definicija in višina otroškega dodatka)
(1)
Z otroškim dodatkom se staršem oziroma otroku zagotovi dopolnilni prejemek za preživljanje, vzgojo in izobraževanje.
(2)

Otroški dodatek znaša mesečno v eurih:

+-----------------------+--------------------------------------+
|                       |     Znesek otroškega dodatka za      |
|                       |     posameznega otroka v eurih       |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|Dohodek na družinskega |  1. otrok |  2. otrok |    3. in     |
|člana v % povprečne    |           |           |  naslednji   |
|plače RS               |           |           |    otrok     |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|do 15%                 |   102,37  |   112,62  |    122,86    |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|nad 15% do 25%         |   87,53   |   96,77   |    105,94    |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|nad 25% do 30%         |   66,72   |   74,56   |    82,38     |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|nad 30% do 35%         |   52,62   |   60,04   |    67,60     |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|nad 35% do 45%         |   43,02   |   50,21   |    57,35     |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|nad 45% do 55%         |   27,26   |   34,12   |    40,94     |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|nad 55% do 75%         |   20,44   |   27,26   |    34,12     |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
|nad 75% do 99%         |   17,80   |   24,62   |    31,44     |
+-----------------------+-----------+-----------+--------------+
(3)
Dohodkovni razred je določen v odstotku od povprečne mesečne plače vseh zaposlenih v Republiki Sloveniji za koledarsko leto pred vložitvijo zahteve.
(4)
Za določitev višine otroškega dodatka po tem členu se ne uporablja določba 2. člena Zakona o usklajevanju transferjev posameznikom in gospodinjstvom v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 114/06), ki se nanaša na upoštevanje vrednosti, veljavne na dan 31. 12. 2006.
(5)
Višina otroškega dodatka se določi glede na uvrstitev družine v dohodkovni razred. Glede na število otrok se skupna višina otroškega dodatka določi za vse otroke, ki so upravičeni do otroškega dodatka tako, da se seštejejo posamezni zneski otroških dodatkov za vsakega otroka.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window