×

29. člen

Pravilnik o carinski vrednosti blaga

Uradni list RS 56-2647/1995 objava 4. 10. 1995

Veljavnost
velja od 1. 1. 1996 do 30. 6. 1999 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP1995-01-2647
Sprejel
Ministrstva
29. člen
(Primeri, ko ni treba priložiti DCV)
(1)
Če to ni nujno za pravilen obračun uvoznih dajatev, carinski organ lahko deklaranta oprosti obveznosti predložitve prijave carinske vrednosti ali njenega dela v skladu s prvim odstavkom 28. člena tega pravilnika v naslednjih primerih:
a)
če carinska vrednost ene pošiljke uvoženega blaga ne presega 5000 ECU in ne gre za delno pošiljko istega pošiljatelja istemu prejemniku ali
b)
če gre za uvoz, ki ni komercialne narave ali
c)
če prijava ustreznih podatkov ni potrebna za uporabo carinske tarife ali se v tej tarifi predvidene dajatve na osnovi posebnega carinskega predpisa ne zaračunavajo.
(2)
Pri uvozu blaga, ki ga isti prodajalec po istih trgovinskih pogojih stalno dobavlja istemu kupcu, lahko carinski organ dovoli, da podatkov iz prvega odstavka 28. člena tega pravilnika v vsaki prijavi carinske vrednosti ni potrebno podati v popolni obliki; mora pa to biti storjeno ob vsaki spremembi navedenih pogojev in najmanj enkrat vsaka tri leta.
(3)
Oprostitev v skladu s tem členom lahko carinski organ prekliče in zahteva predložitev obrazca DCV, če ugotovi, da kateri izmed pogojev za to oprostitev ni bil izpolnjen ali ni več izpolnjen.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window