×

1. člen

Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2009

Uradni list RS 119-5235/2008 objava 19. 12. 2008

Veljavnost
velja od 1. 1. 2009 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2008-01-5235 EVA2008-1611-0155
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2008 Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2010
Zneski olajšav, določeni v 111. členu, prvem in drugem odstavku 112. člena, 114. členu in v prvem odstavku 117. člena ter zneski skupnega dohodka, ki so določeni v drugem in tretjem odstavku 111. člena Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 117/06, 10/08 in 78/08; v nadaljnjem besedilu ZDoh-2) se za leto 2009 uskladijo tako, da znašajo:
1. splošna olajšava                             3.051,35 eura
1.1. dodatna splošna olajšava za zavezance s    2.062,00 eura
skupnimi dohodki do 8.557,30 eura
1.2. dodatna splošna olajšava za zavezance s    1.031,00 eura
skupnimi dohodki nad 8.557,30 eura do
9.897,60 eura
2. osebne olajšave:
– invalidu s 100% telesno okvaro               16.314,90 eura
– po dopolnjenem 65. letu starosti              1.313,17 eura
3. posebna osebna olajšava za rezidenta, ki     3.051,35 eura
se izobražuje in ima status dijaka ali
študenta
4. posebna olajšava za prvega                   2.251,46 eura
vzdrževanega otroka
5. posebna olajšava za vzdrževanega otroka,     8.157,99 eura
ki potrebuje posebno nego in varstvo
6. za vsakega nadaljnjega vzdrževanega
otroka se olajšava za prvega vzdrževanega
otroka oziroma olajšava za otroka, ki
potrebuje posebno nego in varstvo poveča za:
– drugega vzdrževanega otroka za                  196,16 eura
– tretjega vzdrževanega otroka za               1.830,81 eura
– četrtega vzdrževanega otroka za               3.465,46 eura
– petega vzdrževanega otroka za                 5.100,11 eura
– vse nadaljnje vzdrževane otroke za glede      1.634,65 eura
na višino olajšave za predhodnega
vzdrževanega otroka
7. posebna olajšava za vsakega drugega          2.251,46 eura
vzdrževanega družinskega člana
8. olajšava za prostovoljno dodatno            2.604,54 eura.
pokojninsko zavarovanje
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window