(1)
Posamezni upravičenec lahko uveljavi oprostitev davkov po tej odredbi, če skupni znesek na posameznem računu, ki vključuje DDV oziroma trošarino, presega znesek 15.000 tolarjev, razen v primeru iz drugega odstavka tega člena. Navedeni znesek se upošteva tudi v primeru neposredne oprostitve oziroma vsake postopne dobave.
(2)
Ne glede na prejšnji odstavek se lahko uveljavlja oprostitev davkov tudi za zneske na računih, ki ne presegajo zneskov iz prejšnjega odstavka v primeru nakupa pogonskega goriva za prevozna sredstva posameznih upravičencev oziroma v primeru in pod pogoji neposredne oprostitve na osnovi pogodbenega oziroma naročniškega razmerja za priključke, ki so vezani na poslovni oziroma stanovanjski prostor, ki ga upravičenci po tej odredbi koristijo, dogovorjenega med dobaviteljem in upravičencem iz te odredbe, kadar dobavitelj zaporedoma zaračunava pogodbeno oziroma naročniško dogovorjene dobave.
(3)
Dodatne omejitve glede morebitnih dopustnih zneskov posameznih davčnih oprostitev oziroma dopustnih količin se:
1.
za posamezne upravičence iz 1. točke 2. člena oziroma prvega odstavka 3. člena upoštevajo na osnovi sprotno veljavnih pogojev vzajemnosti z državo pošiljateljico, ki se ugotavljajo v skladu z drugim odstavkom 10. člena te odredbe oziroma
2.
za upravičence iz 2. točke 2. člena oziroma iz tretjega odstavka 3. člena upoštevajo skladno z določili mednarodne pogodbe.
3.
200.000 tolarjev za družinske člane upravičencev iz prve in druge točke prvega odstavka ter družinske člane upravičencev iz prve točke drugega odstavka 3. člena te odredbe.
(4)
V primeru, da posamezni upravičenec iz prejšnjega odstavka ni akreditiran v Republiki Sloveniji skozi celotno koledarsko leto, se posamezni znesek iz predhodnega odstavka zniža sorazmerno obdobju dejanskega akreditiranja v Republiki Sloveniji.
(5)
Za upravičence po tej odredbi, ki v Republiki Sloveniji delujejo kot nerezidenčno akreditirani, se morebitne omejitve iz te odredbe znižajo za 50 odstotkov.
(6)
Dodatne omejitve se za posamezne upravičence upoštevajo na osnovi sprotno veljavnih pogojev vzajemnosti z državo pošiljateljico, ki se ugotavljajo skladno z določili drugega odstavka 10. člena te odredbe.