×

11. člen

Odredba o homologaciji vozil

Uradni list RS 33-1458/1998 objava 24. 4. 1998

Veljavnost
velja od 2. 5. 1998 do 30. 4. 2004 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP1998-01-1458
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Odredba o homologaciji vozil Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil
[1] Postopek ugotavljanja skladnosti vozila s predpisi ni potreben za:
1.
Motorna vozila, ki so uvožena za potrebe:
a)
šefov tujih držav in odposlancev šefov tujih držav v posebni misiji ter za potrebe članov njihovega spremstva – za službene potrebe in osebno rabo,
b)
mednarodnih in meddržavnih organizacij – za službene potrebe,
c)
diplomatskih in konzularnih predstavništev tujih držav v Republiki Sloveniji – za službene potrebe,
d)
šefov tujih diplomatskih predstavništev v Republiki Sloveniji in njihovih ožjih družinskih članov – za osebno rabo,
e)
diplomatskega osebja tujih diplomatskih predstavništev v Republiki Sloveniji in njihovih ožjih družinskih članov – za osebno rabo,
f)
konzularnega osebja tujih konzularnih predstavništev v Republiki Sloveniji in njihovih družinskih članov – za osebno rabo.
Določbi alinei e in f ne veljata za diplomatsko oziroma konzularno osebje, če so državljani Republike Slovenije oziroma tuji državljani, ki stalno živijo v Republiki Sloveniji.
2.
Vozila, ki jih uvozijo državljani Republike Slovenije, ki se za stalno vračajo z začasnega dela ali bivanja v tujini, če so bili v tujini brez presledka najmanj eno leto, ter vozila, ki jih uvozijo tujci, ki dobijo pribežališče ali dovoljenje za stalno naselitev v Republiki Sloveniji, oziroma osebe, ki si pridobijo slovensko državljanstvo, kot tudi za vozila, ki se uvažajo na podlagi sodnega sklepa o dedovanju.
Izjema iz prejšnjega odstavka se lahko uveljavi v enem letu od stalne vrnitve oziroma pridobitve dovoljenja za stalno bivanje ali od pridobitve pribežališča oziroma državljanstva, vendar le za vozilo, ki je bilo v lasti in uporabi prosilca najmanj 6 mesecev pred nastankom tega dogodka. Z izjemo roka šestih mesecev velja smiselno to določilo tudi za primer dedovanja.
3.
Rabljena vozila muzejske vrednosti; kot taka se lahko štejejo vozila, ki so starejša od 30 let. V izjemnih primerih pa lahko tak status odobri tudi urad po predhodnem mnenju Tehničnega muzeja Slovenije in AMZS.
4.
Vozila, ki se začasno uvažajo zaradi udeležbe na tekmovanjih, sejmih ali drugih prireditvah, organiziranih na območju Republike Slovenije (za čas do 30 dni).
5.
Športna motorna vozila, ki niso prirejena za vožnjo v cestnem prometu niti ne bodo registrirana in so namenjena samo za uporabo na tekmovališčih.
6.
Vozila, podarjena humanitarnim organizacijam izključno za opravljanje njihove humanitarne dejavnosti.
7.
Vozila, ki so bila v Republiki Sloveniji že kdaj registrirana (razen vozil, ki so bila začasno registrirana za dobo do 30 dni).
8.
Bojna vozila ministrstva pristojnega za obrambo in ministrstva pristojnega za notranje zadeve.
[2] Urad lahko v soglasju z ministrstvom pristojnim za notranje zadeve ter po predhodnem mnenju pooblaščene strokovne organizacije za preglede vozil v postopku homologacije izjemoma odloči, da za uvoz oziroma začasni uvoz ter registracijo posebnega motornega vozila ni treba predložiti listine o homologaciji tipa vozila oziroma izjave o ustreznosti posamično pregledanega vozila oziroma se le-ta lahko izda tudi na podlagi nepopolnih dokumentov oziroma ob določenih odstopanjih od predpisov.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window